Басы » Акимат » Хабарландыру » «ШҚО Семей қаласы әкімінің аппараты» ММ «Б» корпусының әкімшілік мемлекеттік бос және уақытша бос лауазымдарға жалпы конкурс жариялайды
«ШҚО Семей қаласы әкімінің аппараты» ММ «Б» корпусының әкімшілік мемлекеттік бос және уақытша бос лауазымдарға жалпы конкурс жариялайды
Автор: Акимат
05-12-2017 10:35
Шығыс Қазақстан облысының «Семей қаласы әкімінің аппараты» ММ, 071405  ШҚО, Семей қаласы, Кайым Мұхамедхановкөшесі 8, анықтама  үшін телефондар: 8(7222) 567134, «электрондық мекен жай адрес: sh.edilbaeva@akimvko.gov.kz «Б» корпусының әкімшілік мемлекеттік бос және уақытша бос лауазымдарға жалпы конкурс жариялайды:
 
1. Семей қаласының сәулет және қала құрылысы бөлімінің жобалық құжаттарды келісу секторының меңгерушісі, E-R-3 санаты, лауазымдық еңбекақысы еңбек еткен жылдарына қарай  96 607 теңгеден 99 938 теңгеге дейін, 1 бірлік (негізгі қызметкердің бала күтімі мезгіліне).
Функционалдық міндеттері: Мемлекеттік сәулет-құрылыс саясатын жүргізеді, сәулет және қала құрылысы аясындағы нормативтік және басшылық құжаттарды енгізеді.  Сәулет және қала құрылысы қызметі туралы заңнама нормаларының, мемлекеттік нормативтердің және заңнамамен белгіленген тәртіппен бекітілген сәулет, қала құрылысы және өзге жобалау-сметалық құжаттаманың қала аумағын қала құрылсымен игеру кезінде сақталуына мемлекеттік бақылауды жүзеге асырады. Қала әкімінің, жетекшілік ететін  қала әкімі орынбасарының,  бөлім басшылығының және жоғарғыда органдардың тапсырмалары мен шешімдерін уақытында, тиісті орындау үшін жеке жауапкершілік артылады. Жобалық құжаттарды келісу секторының жұмысын ұйымдастырады және бақылайды. Бас жоспарды және мемлекеттік қала құрылысы кадастрын жүзеге асыру мәселеріне қатысады. «Мемлекеттік қала құрылысы кадастрының қызметі туралы » Ережеде белгіленген міндеттер мен қызметтерді орындау жөніндегі жұмысты жүзеге асырады. Заңды және жеке тұлғалардың арыз-өтініштерімен заңнамаға сәйкес жұмыстарды жүргізеді. «Мекенжай тіркелімі» ақпараттық жүйесінің жұмысын ұйымдастыру және қадағалау. Құқықтық сипаттағы құжаттарды әзірлеуге қатысады. Өзінің функционалдық міндетін орындау үшін мемлекеттік және мемлекеттік емес ұйымдар мен мекемелерден қажетті ақпараттар мен қажетті құжаттарға белгіленген тәртіппен сұрау салып алады. Сектордың жұмысы жөнінде ай сайын талдау жүргізеді. Сапа саласындағы саясатына сәйкес жұмыстарды жүргізеді. Көрсетілетін мемлекеттік қызметтердің сапасы мен көрсеткіштерін жақсарту жөніндегі жұмыстарды жүргізеді.
Конкурсқа қатысушыларға қойылатын талаптар: Жоғары «Өнер» -(сәулет) немесе «Техникалық ғылымдар және технологиялар» – (геодезия, картография) білім
Келесі құзыреттер болуы тиіс: бастамалық, адамдармен тіл табысуы, аналитикалық, ұйымдастырушылық, стратегиялық ойлау, көшбасшылық, әдептілік, сапаға бағдарлану, тұтынушыға бағдарлану, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілік;
Жұмыс тәжірибесі келесі талаптардың біріне сәйкес болуы тиіс:
1) мемлекеттік қызмет өтілі бір жарым жылдан кем емес, оның ішінде мемлекеттік органның штат кестесінде көзделген келесі төменгі санаттағы лауазымдарда немесе C-O-6, C-R-4, D-O-6, Е-5, E-R-4, E-G-2 санаттарынан төмен емес лауазымдарда немесе Тізіліммен айқындалған "А" корпусының мемлекеттік әкімшілік лауазымдарында немесе саяси мемлекеттік лауазымдарда мемлекеттік қызмет өтілі бір жылдан кем емес;
2) осы санаттағы нақты лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес салаларда жұмыс өтілі екі жарым жылдан кем емес, оның ішінде мемлекеттік органның штат кестесінде көзделген келесі төменгі санаттағы лауазымдарда немесе C-O-6, C-R-4, D-O-6, Е-5, E-R-4, E-G-2 санаттарынан төмен емес лауазымдарда немесе Тізіліммен айқындалған "А" корпусының мемлекеттік әкімшілік лауазымдарында немесе саяси мемлекеттік лауазымдарда мемлекеттік қызмет өтілі бір жылдан кем емес;
3) C-O-6, C-R-4, D-O-6, Е-5, E-R-4, E-G-2 санаттарынан төмен емес мемлекеттік әкімшілік лауазымдарда немесе Тізіліммен айқындалған "А" корпусының мемлекеттік әкімшілік лауазымдарында немесе саяси мемлекеттік лауазымдарда немесе Қазақстан Республикасы Парламентінің депутаты мәртебесінде немесе тұрақты негізде қызмет ететін облыс, республикалық маңызы бар қала, астана, аудан (облыстық маңызы бар қала) мәслихатының депутаты мәртебесінде немесе халықаралық қызметкер мәртебесінде қызмет өтілі бір жарым жылдан кем емес;
4) мемлекеттік қызмет өтілі екі жарым жылдан кем емес, оның ішінде құқық қорғау немесе арнайы мемлекеттік органдарының орталық, облыстық, қалалық немесе аудандық деңгейдегі немесе Қарулы Күштер әскери басқару органдарының тактикалық деңгейінен төмен емес, жергілікті әскери басқару органдарының немесе әскери оқу орындарының лауазымдарында екі жылдан кем емес;
5) осы санаттағы нақты лауазымның функционалдық бағытына сәйкес салаларда жұмыс өтілі үш жарым жылдан кем емес;**
6) жоғары және жоғары оқу орындарынан кейінгі білім бағдарламалары бойынша Қазақстан Республикасының Президенті жанындағы білім беру ұйымдарында мемлекеттік тапсырыс негізінде немесе шетелдің жоғары оқу орындарында Республикалық комиссия бекітетін басым мамандықтар бойынша оқуды аяқтауы;
7) ғылыми дәрежесінің бар болуы.**
 
2. Семей қаласының құрылыс бөлімінің әкімшілік қаржы секторының меңгерушісі  E-R-3 санаты, лауазымдық еңбекақысы еңбек еткен жылдарына қарай  96 607 теңгеден  99 938 теңгеге дейін, 1 бірлік (негізгі қызметкердің бала күтімі мезгіліне).
Функционалдық міндеттері: Сектор қызметіне жалпы басшылық ету. Тікелей басшыға, басшының орынбасарына бағынышты. Әкімшілік - қаржы секторының қызметкерлері үшін  қызметтік міндеттерін бөлген  кезде  ұсыныс  енгізеді. Бухгалтерлік есепті қамтамасыздандырып, материалдық және қаржылық ресурстардың рационалды, үнемді пайдалануын, меншіктің сақталуын  бақылайды. Төлемдік тәртіптің сақталуын бақылайды,  бухгалтерлік есепті және балансты, бөлім қызметіне қаржылық-экономикалық сараптама жасайды. Қаржыландыруға  тапсырысты жасайды. Қаржы салымы  мен бюджеттік бағдарлама жасайды. Қаржының уақытты және мақсатты игерілуіне бақылау жасайды. Қаржыландыру жоспарына өзгерістер  енгізеді  және бақылау жасайды. Ай  сайын бюджеттік топтастыру  кодттары  бойынша дебиторлық және кредиторлық қарыздар  туралы есеп жасайды. Түскен қатынас қағаздарын қарастырып, өз құзыреті шегінде бөлім қызметкерлеріне тапсырма береді. Уақытында статистикалық және басқа да есеп берулерді тапсыруды қадағалайды. Мемлекеттік сатып алу конкурстарының қорытындысы нәтижелері бойынша шарттардың жобасын келіседі. Қазақстан Республикасының  «Жеке және заңды тұлғалардың өтініштерін қарау тәртібі туралы» Заңына  сәйкес   азаматтардың сұрауларына,  хаттарға уақтылы және дәлелді жауап беру жұмыстарын ұйымдастырады. Жұмысты жетілдіру бойынша ұсыныс енгізеді. Бөлім басшылардың берген тапсырмасын орындау үшін жеке жауапты болады.Сектор меңгерушілердіңжоқ болған уақытына  оның міндеттерін атқарады
Конкурсқа қатысушыларға қойылатын талаптар: Жоғары «Әлеуметтік ғылымдар, Экономика және бизнес» салаларындағы мамандықтар (экономика, есеп және аудит, қаржы, мемлекеттік және жергілікті басқару) білім.
Келесі құзыреттер болуы тиіс: бастамалық, адамдармен тіл табысуы, аналитикалық, ұйымдастырушылық, стратегиялық ойлау, көшбасшылық, әдептілік, сапаға бағдарлану, тұтынушыға бағдарлану, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілік;
Жұмыс тәжірибесі келесі талаптардың біріне сәйкес болуы тиіс:
1) мемлекеттік қызмет өтілі бір жарым жылдан кем емес, оның ішінде мемлекеттік органның штат кестесінде көзделген келесі төменгі санаттағы лауазымдарда немесе C-O-6, C-R-4, D-O-6, Е-5, E-R-4, E-G-2 санаттарынан төмен емес лауазымдарда немесе Тізіліммен айқындалған "А" корпусының мемлекеттік әкімшілік лауазымдарында немесе саяси мемлекеттік лауазымдарда мемлекеттік қызмет өтілі бір жылдан кем емес;
      2) осы санаттағы нақты лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес салаларда жұмыс өтілі екі жарым жылдан кем емес, оның ішінде мемлекеттік органның штат кестесінде көзделген келесі төменгі санаттағы лауазымдарда немесе C-O-6, C-R-4, D-O-6, Е-5, E-R-4, E-G-2 санаттарынан төмен емес лауазымдарда немесе Тізіліммен айқындалған "А" корпусының мемлекеттік әкімшілік лауазымдарында немесе саяси мемлекеттік лауазымдарда мемлекеттік қызмет өтілі бір жылдан кем емес;
      3) C-O-6, C-R-4, D-O-6, Е-5, E-R-4, E-G-2 санаттарынан төмен емес мемлекеттік әкімшілік лауазымдарда немесе Тізіліммен айқындалған "А" корпусының мемлекеттік әкімшілік лауазымдарында немесе саяси мемлекеттік лауазымдарда немесе Қазақстан Республикасы Парламентінің депутаты мәртебесінде немесе тұрақты негізде қызмет ететін облыс, республикалық маңызы бар қала, астана, аудан (облыстық маңызы бар қала) мәслихатының депутаты мәртебесінде немесе халықаралық қызметкер мәртебесінде қызмет өтілі бір жарым жылдан кем емес;
      4) мемлекеттік қызмет өтілі екі жарым жылдан кем емес, оның ішінде құқық қорғау немесе арнайы мемлекеттік органдарының орталық, облыстық, қалалық немесе аудандық деңгейдегі немесе Қарулы Күштер әскери басқару органдарының тактикалық деңгейінен төмен емес, жергілікті әскери басқару органдарының немесе әскери оқу орындарының лауазымдарында екі жылдан кем емес;
      5) осы санаттағы нақты лауазымның функционалдық бағытына сәйкес салаларда жұмыс өтілі үш жарым жылдан кем емес;**
6) жоғары және жоғары оқу орындарынан кейінгі білім бағдарламалары бойынша Қазақстан Республикасының Президенті жанындағы білім беру ұйымдарында мемлекеттік тапсырыс негізінде немесе шетелдің жоғары оқу орындарында Республикалық комиссия бекітетін басым мамандықтар бойынша оқуды аяқтауы;
7) ғылыми дәрежесінің бар болуы.**
 
3. Айнабұлақ ауылдық округі әкімі аппаратының бас маманы, лауазымдық еңбекақысы еңбек еткен жылдарына қарай  69 957  теңгеден 94 108 теңгеге дейін (E-G -3),   1 бірлік.
Функционалдық міндеттері: Әкім аппаратының кадр жөнінде жұмыстарды атқару, атқарушы органдары қызметінің тиімділігін бағалау. Шағын кәсіпкерлікті дамытуға қолдау жасау. Кадр мәселелері бойынша есептерді дайындау және тапсыру. Ауылдық округтің әлеуметтік – экономикалық дамуы жөніндегі баяндамалары мен ақпараттарын әзірлеу. Мәдени-бұқаралық және ағарту іс-шараларын ұйымдастыру. Ауылдық округте жастар саясатын жүргізу. Дене шынықтыру және спорт жөніндегі уәкілетті органмен сауықтыру және спорттық іс-шараларын ұйымдастыру. Жастар саясатын жүргізу. Шаруа қожалықтармен жұмыс атқару. Ауылды аббатандыру, жарықтандыру іс-шараларын жұмыстар жүргізу. Ауылдық округ әкімінің қосымша жүктеген жұмыстарын атқару.
Конкурсқа қатысушыларға қойылатын талаптар:  жоғары, мемлекеттік қызмет өтілі бір жылдан кем емес немесе осы санаттағы нақты лауазымның функционалдық бағытына сәйкес облыстарда екі жылдан кем емес жұмыс өтілі бар болған жағдайда орта білімнен кейінгі немесе техникалық және кәсіптік білімі барларға рұқсат етіледі;
      мынадай құзыреттердің бар болуы: бастамалық, адамдармен тіл табысуы, аналитикалық, ұйымдастырушылық, әдептілік, сапаға бағдарлану, тұтынушыға бағдарлану, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілік;
жоғары білім болған жағдайда жұмыс тәжірибесі талап етілмейді.
 
4. Жиенәлі ауылдық округі әкімі аппаратының бас маманы, лауазымдық еңбек ақысы еңбек еткен жылдарына қарай  69 957  теңгеден 94 108 теңгеге дейін  (E-G -3), 1 бірлік.
Функционалдық міндеттері: Жер қаныстарын реттеу, шаруа қожалықтардың жұмысын ұйымдастыру, шағын кәсіпкерлікті дамытуға қолдау жасау. Әскери міндеттілік және әскери қызмет, азаматтық қорғаныс, сондай-ақ жұмылдыру дайындығы мен жұмылдыру туралы мәселелер бойынша заңдардың орындалуын ұйымдастыру және қаматамасыз ету. Ауылдық округі бойынша әскери міндетілердің есебін жүргізу, жылына 2 рет Семей қаласының Қорғаныс істері жөніндегі басқармасымен салыстыру жүргізу, тіркелген азаматтардың есебін жүргізу. Семей қаласының Қорғаныс істері жөніндегі басқармасына, Семей қаласы дене шынықтыру және спорт бөліміне белгіленген мерзімге есебін беру, уақытылы ақпарат ұсыну. Өрлеу бағдарламасы бойынша жұмыс жасау. Әлеуметтік қорғау  сұрақтарын  реттеу және жұмыс жүргізу. Жергілікті әлеуметтік инфроқұрылымдарды дамытуға көмек көрсету. Жастармен жұмыс жасау, спорт іс-шаралар ұйымдастыру. «Жұмыспен  қамту-2020» Жол  карта  бағдарламасы   бойынша  жұмыс  атқару. Алгоритм бойынша жұмыс істеп қосымша салық, түсім көздерін анықтап бюджет кірісін арттыру бағытындағы жұмыстарды жүргізу. Кәсіпкер мен шаруа қожалықтары және жеке азаматтармен меморандумдар жасап бюджет шығынын азаиту мақсатында жұмыс жасау. Өрт  қауіпсіздігін  сақтау   жұмыстарын  атқару. Өз құзіреті шегінде ауылдық округ әкімінің өзге де тапсырмаларын орындау.
Конкурсқа қатысушыларға қойылатын талаптар:  жоғары, мемлекеттік қызмет өтілі бір жылдан кем емес немесе осы санаттағы нақты лауазымның функционалдық бағытына сәйкес облыстарда екі жылдан кем емес жұмыс өтілі бар болған жағдайда орта білімнен кейінгі немесе техникалық және кәсіптік білімі барларға рұқсат етіледі;
мынадай құзыреттердің бар болуы: бастамалық, адамдармен тіл табысуы, аналитикалық, ұйымдастырушылық, әдептілік, сапаға бағдарлану, тұтынушыға бағдарлану, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілік;
жоғары білім болған жағдайда жұмыс тәжірибесі талап етілмейді.
 
5. Абыралы ауылдық округі әкімі аппаратының бас маманы, лауазымдық еңбекақысы еңбек еткен жылдарына қарай  69 957  теңгеден 94 108 теңгеге дейін   (E-G -3), 1 бірлік.
Функционалдық міндеттері: Әкім аппаратының кадр жөнінде жұмыстарды атқару, атқарушы органдары қызметінің тиімділігін бағалау. Шағын кәсіпкерлікті дамытуға қолдау жасау. Кадр мәселелері бойынша есептерді дайындау және тапсыру. Ауылдық округтің әлеуметтік – экономикалық дамуы жөніндегі баяндамалары мен ақпараттарын әзірлеу. Мәдени-бұқаралық және ағарту іс-шараларын ұйымдастыру. Ауылдық округте жастар саясатын жүргізу. Дене шынықтыру және спорт жөніндегі уәкілетті органмен сауықтыру және спорттық іс-шараларын ұйымдастыру. Жастар саясатын жүргізу. Шаруа қожалықтармен жұмыс атқару. Ауылды аббатандыру, жарықтандыру іс-шараларын жұмыстар жүргізу. Ауылдық округ әкімінің қосымша жүктеген жұмыстарын атқару.
Конкурсқа қатысушыларға қойылатын талаптар:  жоғары, мемлекеттік қызмет өтілі бір жылдан кем емес немесе осы санаттағы нақты лауазымның функционалдық бағытына сәйкес облыстарда екі жылдан кем емес жұмыс өтілі бар болған жағдайда орта білімнен кейінгі немесе техникалық және кәсіптік білімі барларға рұқсат етіледі;
мынадай құзыреттердің бар болуы: бастамалық, адамдармен тіл табысуы, аналитикалық, ұйымдастырушылық, әдептілік, сапаға бағдарлану, тұтынушыға бағдарлану, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілік;
жоғары білім болған жағдайда жұмыс тәжірибесі талап етілмейді.
 
6. Алғабас ауылдық округі әкімі аппаратының бас маманы, лауазымдық еңбекақысы еңбек еткен жылдарына қарай  69 957  теңгеден 94 108 теңгеге дейін (E-G-3), 1 бірлік  (жүктілікке байланысты демалыстағы қызметкердің орнына).
Функционалдық міндеттері: Кәсіптік жер қатынасы және ветеринария саласын дамыту мәселесі бойынша қызметті жүзеге асыру. Белгіленбеген орындарға сауда жасамауды бақылау. Білім беру, денсаулық сақтау, мәдениет, спорт және туризм, жастар саясатын дамыту мәселесі бойынша қызметті жүзеге асыру. Қоғамдық және конфессияаралық келісім және идеологиялық, әскери-патриоттық тәрбие жөніндегі қызметті жүзеге асыру. Қылмыс пен сыбайлас жемқорлық, нашақорлықпен күрес. Өртке қарсы күрес, алдын алу және орын алған жағдайда оны жоюды ұйымдастыру. Өз құзыретіне енетін мәселелер бойынша есептер тапсыру. Қосымша жүктелген жұмыстарды атқару.
Конкурсқа қатысушыларға қойылатын талаптар:  жоғары, мемлекеттік қызмет өтілі бір жылдан кем емес немесе осы санаттағы нақты лауазымның функционалдық бағытына сәйкес облыстарда екі жылдан кем емес жұмыс өтілі бар болған жағдайда орта білімнен кейінгі немесе техникалық және кәсіптік білімі барларға рұқсат етіледі;
мынадай құзыреттердің бар болуы: бастамалық, адамдармен тіл табысуы, аналитикалық, ұйымдастырушылық, әдептілік, сапаға бағдарлану, тұтынушыға бағдарлану, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілік;
жоғары білім болған жағдайда жұмыс тәжірибесі талап етілмейді.
 
7. Ақбұлақ ауылдық округі әкімі аппаратының бас маманы, лауазымдық еңбекақысы еңбек еткен жылдарына қарай  69 957  теңгеден 94 108 теңгеге дейін  (E-G -3), 1 бірлік.
Функционалдық міндеттері: Әкім аппаратының жұмысын жоспарлау, ұйымдастыру мәселелері, шешімдердің, өкімдердің орындалуын бақылау. Азаматтардан өтініштерің, арыздарын, шағымдарын қарайды, азаматтардың құқықтары мен бостандықтардын қорғау жөнінде шаралар қолданады. Әкім аппаратының іс-қағаздарын жүргізу, жеке және заңды азаматтардан түскен өтініштердің орындалуын бақылау, нотариаттық іс–әрікеттер жасау. Әкім аппаратының кадр жөнінде жұмыстарды атқару, атқарушы органдарды қызметінің тиімділігін бағалау. Төтенше  жағдай бағытымен жұмыс атқару. Азаматтық қорғаныс пен өрт қауіпсіздігі бойынша жұмыс. Ауылдық округ әкімінің мамандарына және техникалық қызметкерлеріне берілген тапсырмалардың уақытында талапқа сай орындалуын бақылау. Дене шынықтыру және спорт жөніндегі уәкілетті органмен сауықтыру және спорттық іс–шараларын ұйымдастыру. Ауылдық округтің экономикалық дамуын бағалау. Өз құзыреті шегінде ауылдық округ әкімінің өзге де тапсырмаларын орындау.  
Конкурсқа қатысушыларға қойылатын талаптар:  жоғары, мемлекеттік қызмет өтілі бір жылдан кем емес немесе осы санаттағы нақты лауазымның функционалдық бағытына сәйкес облыстарда екі жылдан кем емес жұмыс өтілі бар болған жағдайда орта білімнен кейінгі немесе техникалық және кәсіптік білімі барларға рұқсат етіледі;
мынадай құзыреттердің бар болуы: бастамалық, адамдармен тіл табысуы, аналитикалық, ұйымдастырушылық, әдептілік, сапаға бағдарлану, тұтынушыға бағдарлану, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілік;
жоғары білім болған жағдайда жұмыс тәжірибесі талап етілмейді.
 
Конкурсқа қатысушыларға  қойылатын жалпы талаптар:
1) нақты мемлекеттік лауазымда кәсіби қызметін тиімді атқаруға қажетті құзыреттер бойынша талаптарды;
2) тиісті санат үшін мемлекеттік әкімшілік лауазымдарына орналасуға кандидаттардың Қазақстан Республикасы мемлекеттік қызмет істері Министрлігімен  анықталатын тестілеу бағдарламасына сәйкес  Қазақстан Республикасының  заңнамасын білу; 
3) «Қазақстан - 2050» Стратегиясы: қалыптасқан мемлекеттің жаңа саяси бағыты стратегиясын, нақты лауазымның мамандануына сәйкес облыстардағы қатынастарды реттейтін Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін  білу;
4) осы санаттағы лауазымдар бойынша функционалдық міндеттерді орындау үшін қажетті басқа да міндетті білімдер.
Жалпы конкурсқа қатысуға ниет білдірген азаматтар «ШҚО Семей  қаласы әкімінің аппараты» мемлекеттік мекемесіне қолма-қол тәртіпте, почта арқылы, sh.edilbaeva@akimvko.gov.kz электрондық почта мекенжайына электронды түрде не «Е-gov» электронды Үкімет порталы арқылы келесі құжаттарды тапсырады:
1) нысан бойынша өтініш (Қазақстан Республикасы Мемлекеттік қызмет істері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл агенттігі төрағасының 2017 жылғы  21 ақпандағы  № 40 бұйрығына 2-қосымша);
2) 3х4 үлгідегі түрлі түсті суретпен Қазақстан Республикасы Мемлекеттік қызмет істері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл агенттігі төрағасының 2017 жылғы 21 ақпандағы   № 40 бұйрығына 3-қосымшаға  сәйкес нысанда толтырылған «Б» корпусының әкімшілік мемлекеттік лауазымына кандидаттың қызметтiк тiзiмі;
3) бiлiмi туралы құжаттар мен олардың көшірмелерінің нотариалдық куәландырылған көшiрмелерi;
4) еңбек қызметін растайтын құжаттың нотариалдық куәландырылған немесе жұмыс орнынан кадр қызметімен куәландырылған көшiрмесi;
5) Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің міндетін атқарушының 2010 жылғы 23 қарашадағы № 907 бұйрығымен бекітілген (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 6697 болып тіркелген) Денсаулық сақтау ұйымдарының бастапқы медициналық құжаттама нысандарына сәйкес құжат тапсырғанға дейін алты айдан аспайтын уақытта берілген 086/е нысандағы денсаулығы туралы медициналық анықтама (дәрігерлік кәсіби-консультациялық қорытынды) (немесе нотариалдық куәландырылған көшірмесі);
6) Қазақстан Республикасы азаматының жеке басын куәландыратын құжаттың көшірмесі;
7) құжаттарды тапсыру сәтінде заңнаманы білуіне тестілеуден өткені туралы шекті мәннен төмен емес нәтижелері бар қолданыстағы сертификат (немесе сертификаттың нотариалдық куәландырылған көшірмесі);
8) конкурсқа қатысу үшін құжаттарды тапсыру сәтінде уәкілетті органда жеке қасиеттерін бағалауды өту туралы қолданыстағы қорытынды (немесе қорытындының нотариалдық куәландырылған көшірмесі);
9) Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау және әлеуметтік даму министрінің 2015 жылғы 27 сәуірдегі № 272 бұйрығымен (Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2015 жылы 11 маусымда № 11304 тіркелді) бекітілген «Психоневрологиялық ұйымнан анықтама беру» мемлекеттік көрсетілетін қызметтің стандартына сәйкес нысан бойынша құжат тапсырғанға дейін бір жылдан аспайтын уақытта берілген психоневрологиялық ұйымнан анықтама (немесе қорытындының нотариалдық куәландырылған көшірмесі);
10) Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау және әлеуметтік даму министрінің 2015 жылғы 27 сәуірдегі № 272 бұйрығымен (Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2015 жылы 11 маусымда № 11304 тіркелді) бекітілген «Наркологиялық ұйымнан анықтама беру» мемлекеттік көрсетілетін қызметтің стандартына сәйкес нысан бойынша құжат тапсырғанға дейін бір жылдан аспайтын уақытта берілген наркологиялық ұйымнан анықтама (немесе қорытындының нотариалдық куәландырылған көшірмесі).
«Б» корпусының әкімшілік мемлекеттік лауазымына орналасуға конкурс өткізу 3), 4), 5), 7), 8), 9) және 10) тармақшаларында көрсетілген құжаттардың көшірмелерін ұсынуға рұқсат етіледі.
Бұл ретте, персоналды басқару қызметі (кадр қызметі) құжаттардың көшірмелерін түпнұсқалармен салыстырып тексереді.
Егер азамат еңбек қызметін жүзеге асырмаған және конкурс жарияланған бос лауазым бойынша жұмыс өтілі талап етілмейтін жағдайларда еңбек қызметін растайтын құжаттардың көшірмелерін ұсыну талап етілмейді.
Конкурсқа қатысу үшін құжаттарды электронды түрде электрондық почта не «Е-gov» электронды Үкімет порталы арқылы берілген жағдайда азаматтар құжаттардың түпнұсқасын әңгімелесу басталғанға дейін 1 жұмыс күнінен кешіктірілмей береді. Оларды бермеген жағдайда тұлға конкурс комиссиясымен әңгімелесуден өтуге жіберілмейді.
Құжаттардың толық емес пакетін ұсыну конкурс комиссиясының оларды қараудан бас тартуы үшін негіз болып табылады.
Азаматтар бiлiмiне, жұмыс тәжiрибесiне, кәсiби деңгейіне және беделіне қатысты (бiлiктiлiгiн арттыру, ғылыми дәрежелер мен атақтар берiлуi туралы құжаттардың көшiрмелерi, мiнездемелер, ұсынымдар, ғылыми жарияланымдар және өзге де олардың кәсіби қызметін, біліктілігін сипаттайтын мәліметтер) қосымша ақпараттарды бере алады.
Конкурсқа қатысу үшін қажетті құжаттар уәкілетті органның интернет-ресурсында жалпы конкурс туралы хабарландыру соңғы жарияланған күнінен кейін 7 жұмыс күннің ішінде ШҚО Семей қаласы, Қайым Мұхамедханов  көшесі 8 мекенжайы бойынша тапсырылуы тиіс.
Жалпы конкурсқа қатысатын және әңгімелесуге жіберілген кандидаттар оны кандидаттарды әңгімелесу жіберу туралы хабардар ету күнінен бастап 2 жұмыс күннен кешіктірмей «ШҚО Семей қаласы әкімінің аппараты» мемлекеттік мекемесінде өтеді.
Конкурс комиссиясы жұмысының ашықтылығы мен объективтілігін қамтамасыз ету үшін оның отырысына байқаушылар шақырылады.
Конкурс комиссиясының отырысына байқаушылар ретінде Қазақстан Республикасы Парламентінің және барлық деңгейдегі мәслихат депутаттарының, Қазақстан Республикасы заңнамасында белгіленген тәртіпте аккредиттелген бұқаралық ақпарат құралдарының, басқа мемлекеттік органдардың, қоғамдық бірлестіктердің (үкіметтік емес ұйымдардың), коммерциялық ұйымдардың және саяси партиялардың өкілдері, мемлекеттік қызмет істері жөніндегі уәкілетті органның (бұданәрі – уәкілетті орган) қызметкерлері қатыса алады.
Егер конкурсқақа тысушылар мен кандидаттар конкурстық комиссия шешімімен келіспеген жағдайда олар  Мемлекеттік қызметістері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл агенттігінің Шығыс Қазақстан облысы бойынша департаментіне, не Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес сот тәртiбiнде конкурс комиссиясының шешiмiне 5 жұмыс күн ішінде шағымдана алады.
Конкурс комиссиясының шешіміне шағымды келесі мекен-жайға жолдауға болады: ШҚО, Өскемен қаласы, Тәуелсіздік (Независимости) даңғылы, 4.
Азаматтар конкурсқа қатысу шығындарын (әңгімелесу өтетін жерге келу және қайту, тұрғын жай жалдау, тұру, байланыс қызметінің барлық түрлерін пайдалану) өздерінің жеке қаражаттары есебінен жүргізеді.
Жалпы конкурс Қазақстан Республикасы Мемлекеттік қызмет істері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл агенттігі төрағасының 2017 жылғы 21 ақпандағы № 40 бұйрығымен бекітілген «Б» корпусының әкімшілік мемлекеттік лауазымына орналасуға конкурс өткізу қағидалары негізінде жүргізіледі.
Әңгімелесу өткізудің орны: «Семей қаласы әкімінің аппараты» мемлекеттік мекемесі, ШҚО Семей қаласы, Қаймы Мұхамедханов көшесі 8.
Анықтама телефондары: 8(7222) 52-36-35, 56-71-34, e-mail: sh.edilbaeva@akimvko.gov.kz