Акимат » "Өнімділік 2020" бағдарламасын бекіту туралы

"Өнімділік 2020" бағдарламасын бекіту туралы

 

"Өнімділік 2020" бағдарламасын бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2011 жылғы 14 наурыздағы № 254 қаулысы


 

«Қазақстан Республикасын үдемелі индустриялық - инновациялық дамыту жөніндегі 2010 - 2014 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарлама және Қазақстан Республикасы Президентінің кейбір жарлықтарының күші жойылды деп тану туралы» Қазақстан Республикасы Президентінің 2010 жылғы 19 наурыздағы № 958 Жарлығына сәйкес Қазақстан Республикасының Үкіметі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
1. Қоса беріліп отырған «Өнімділік 2020» бағдарламасы (бұдан әрі - Бағдарлама) бекітілсін.
2. Орталық және жергілікті атқарушы органдар және өзге де ұйымдар Бағдарламаны іске асыру жөнінде шаралар қабылдасын.
3. Жауапты орталық және жергілікті атқарушы органдар мен ұйымдар (келісім бойынша) «Салалық бағдарламаларды әзірлеу және мониторингілеу ережесін бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2010 жылғы 18 наурыздағы № 218 қаулысымен бекітілген Салалық бағдарламаларды әзірлеу, мониторингілеу қағидаларына сәйкес Бағдарламаның іске асырылу барысы туралы ақпарат берсін.
4. Осы қаулының орындалуын бақылау Қазақстан Республикасының Индустрия және жаңа технологиялар министрлігіне жүктелсін.
5. Осы қаулы қол қойылған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі және ресми жариялануға тиіс.

      Қазақстан Республикасының
      Премьер-Министрі                                   К. Мәсімов

Қазақстан Республикасы
Үкіметінің   
2011 жылғы 14 наурыздағы
№ 254 қаулысымен 
бекітілген     

«Өнімділік 2020» бағдарламасы

1. Бағдарламаның паспорты

Бағдарламаның атауы  «Өнімділік 2020» бағдарламасы 

Әзірлеу үшін негіздеме  «Қазақстан Республикасын үдемелі индустриялық-инновациялық дамыту жөніндегі 2010-2014 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарлама және ҚазақстанРеспубликасы Президентінің кейбір жарлықтарыныңкүші жойылды деп тану туралы» ҚазақстанРеспубликасы Президентінің 2010 жылғы19 наурыздағы № 958 Жарлығы (бұдан әрі - Мемлекеттік бағдарлама)

Әзірлеуші           Қазақстан Республикасының Индустрия және жаңа технологиялар министрлігі 

Бағдарламаның мақсаты Экономиканың басым секторларында еңбек өнімділігін арттыру жолымен өнеркәсіптіккәсіпорындардың бәсекеге қабілеттілігін арттыру

Бағдарламаның міндеттері 

1. Кәсіпорындар қолданып жүрген басқару және өндірістік технологияларды жетілдіру
2. Жұмыс істеп тұрған өндірістерді жаңғырту (техникалық қайта жарақтандыру) және бәсекеге қабілетті жаңа өндірістерді құру

Іске асыру мерзімдері  2011 - 2020 жылдар 

1-кезең - 2011 - 2014 жылдар, 2011-пилоттық,
 2-кезең - 2015 - 2020 жылдар

Нысаналы  индикаторлар  Бағдарламада қойылған міндеттерді іске асыру мақсатында 2020 жылға дейін мынадай нысаналы индикаторларға қол жеткізіледі:

Бағдарламаға қатысатын өңдеуші өнеркәсіп кәсіпорындарының еңбек өнімділігін кемінде екі есеге ұлғайту

Қаржыландыру көздері 2011 жылғы республикалық бюджетте 19,9 млрд. теңге көзделген. Инновациялық гранттарға және қазіргі заманғы басқару технологияларын ендіруге арналған шығыстар тиісінше Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2010 жылғы 30 қарашадағы № 1308 және 2010 жылғы 30 қарашадағы № 1291 қаулыларымен бекітілген «Қазақстан  Республикасында инновацияларды дамыту және технологиялық жаңғыртуға жәрдемдесу жөніндегі 2010-2014 жылдарға арналған бағдарламада» және «Елдің 2020 жылға дейін ғылыми-технологиялық дамуының салааралық жоспарында» көрсетіліген. Республикалық бюджеттен келесі жылдарды қаржыландыру көлемі жоспарланатын кезеңге тиісті бюджеттерді қалыптастыру кезінде нақтыланады

2. Кіріспе

«Өнімділік 2020» бағдарламасы (бұдан әрі - Бағдарлама) Қазақстан Республикасы Президентінің «Жаңа он жылдық - жаңа экономикалық өрлеу - Қазақстанның жаңа мүмкіндіктері» атты Қазақстан халқына Жолдауын, Қазақстанның 2020 жылға дейінгі Стратегиялық даму жоспарын, Мемлекеттік бағдарламаны және Қазақстан Республикасы Президентінің жанындағы Шетелдік инвесторлар Кеңесінің 23-ші пленарлық отырысының 2010 жылғы 4 маусымдағы № 01-8.1 хаттамасын іске  асыру шеңберінде әзірленген.
Бағдарлама Дүниежүзілік банктің әдістемелік қолдауымен әзірленді және Мемлекеттік бағдарламаны іске асыру құралдарының бірі болып табылады.
Экономиканың жалпы өнімділігі оның айтарлықтай деңгейде бәсекеге қабілеттілігін айқындайтын фактор болып табылады. Ғылымды көп қажетсінетін өнімді шығаратын өңдеуші салалар кәсіпорындары үлесінің ұлғаюы экономикадағы еңбек өнімділігінің деңгейін едәуір арттырады. Сондықтан да мемлекетке оның өнімділігін арттыруды ынталандыру, инновациялық әзірлемелерді ендіру, қазіргі заманғы басқару технологияларын ендіру және жалпы кәсіпорындардың негізгі қорларын жаңғырту өмірлік маңызды. Бүгінгі күні бәсекеге қабілетті  жаңа өндірістерді құру, еңбек өнімділігін арттыру мақсатында жұмыс істеп тұрған өндірістерді жаңғырту (техникалық қайта жарақтандыру) және сөзсіз, қазіргі заманғы басқару технологияларын енгізу бірінші
дәрежелі міндет болып табылады.
Бұл ретте, еңбек тиімділігіне бизнестің инновациялық белсенділігі, күшті бренд, персоналдың біліктілігі, өткізу нарығының тартымдылығына қол жеткізу, бәсекелі ортаның сапасы, өнімдерді немесе қызметтерді шебер жылжыту және сату қабілеттілігі де әсер етеді. Бұдан басқа, қазіргі заманғы басқару технологияларын енгізу мәселелерінде менеджменттің рөлі басты болып табылады.
Қалыптасқан жағдайды есепке ала отырып, тиісті Бағдарламаны әзірлеу арқылы қазіргі заманғы басқару және энергия үнемдеуші технологияларды енгізудің, кәсіпорындарды жаңғыртудың және жаңа бәсекеге қабілетті өндірістер құрудың жүйелі құралдарын қабылдау қажет.
Бағдарламаны іске асыру шеңберінде:
мемлекет Бағдарлама әкімшісі (Қазақстан Республикасы Индустрия және жаңа технологиялар министрлігі) және арнайы белгіленген комиссиялар және кеңестер арқылы мемлекеттік қолдау құралдарын ұсыну мүмкіндігі туралы шешім қабылдайды;
қажет болғанда Бағдарламаны іске асыру шеңберіндегі құжаттарды мүдделі орталық мемлекеттік және жергілікті атқарушы органдармен келісуді Бағдарлама операторы «бір терезе» қағидаты бойынша орындайтын болады;
Бағдарлама шеңберінде оның бір қатысушысына Бағдарлама құралдарын кешенді ұсынуға жол беріледі.
Бағдарламада пайдаланылатын ұғымдар:
ведомствоаралық комиссия - кәсіпорындарды жаңғырту жөніндегі ведомствоаралық комиссия - орталық мемлекеттік органдардың, қоғамдық бірлестіктердің, даму институттарының өкілдері мен халықаралық сарапшылардың қатысуымен Бағдарлама әкімшісінің жанында құрылатын консультативтік-кеңесші орган;
Бағдарлама әкімшісі - Қазақстан Республикасының Индустрия және жаңа технологиялар министрлігі;
Бағдарлама операторы - «Қазақстандық индустрияны дамыту институты» акционерлік қоғамы;
құрал операторы - мемлекеттік қолдау құралдарын ұсынатын, жарғылық капиталында мемлекет 100 пайыз қатысатын заңды тұлға;
өтінім беруші - Бағдарламаға қатысуға өтінім берген және Бағдарлама шеңберінде инвестициялық жобаның іске асырылуына қызығушылығы бар кәсіпкерлік субъектісі;
қатысушы - Бағдарламаға қатысушыларына қойылатын өлшемдерге сәйкестігі туралы Бағдарлама операторының оң сараптамалық бағалауы бар кәсіпкерлік субъектісі;
инвестициялық жобаның кешенді жоспары - қажетті экономикалық, техникалық, басқару және өзге де құжаттама пакеті.

3. Ағымдағы жағдайларды талдау

Мемлекеттік бағдарлама экономиканың әртараптануы мен бәсекеге қабілеттілігінің өсуін қамтамасыз ететін, оның шикізаттық емес секторларын жедел дамытуды көздейді.
2010 жылы Қазақстанның өнеркәсібі тұрақты өсу қарқынын көрсетеді. 2010 жылдың 1 жартыжылдығында жалпы ішкі өнім (бұдан әрі - ЖІӨ) көлемі 8 733 001, 3 млн. теңгені құрады және алдыңғы жылдың тиісті кезеңімен салыстырғанда нақты мәнде 8,0%-ға өсті. 2010 жылдың 1 жартыжылдығында ЖІӨ-дегі тауарлар өндірісі мен қызметтер өндірісінің үлесі тиісінше 40,5%-ды және 56,8%-ды құрады. ЖІӨ өндірісіндегі негізгі үлесті - 32,0%-ды өнеркәсіп құрайды.
Өнеркәсіп өндірісінің көлемі 2010 жылғы қаңтар-тамыздағы қолданыстағы бағаларының 7467,6 млн. теңгені құрады, бұл 2009 жылғы қаңтар-тамызға қарағанда 10,9 %-ға көп. Тау-кен өндірісі өнеркәсібінде өндіріс 5,8 %-ға, өңдеуші өнеркәсіпте 19,1 %-ға, электрмен қамту, газ беру, бу және ауа желдеткіші 7,6%-ға өсті. Тамақ өнімдері мен мұнайды қайта өңдеу, тоқыма бұйымдары, құрылыс материалдары, металлургия, химия өнеркәсібінің өнімдері мен машина жасау өндірісі артты. Өндірістің өсуі республиканың 15 өңірлерінде байқалады.
Құндық мәндегі Республиканың экспорт көлемі 2005 - 2009 жылдар аралығында 55,1%-га 27,9-дан 43,2 млрд. АҚШ долларына дейін өсті, сонымен қатар 2008 жылмен салыстырғанда экспорт көлемі 2009 жылы 39,3%-ға, 71,2-ден тиісінше 43,2 млрд. АҚШ долларына дейін қысқарды. Құндық мәнде экспорт көлемінің төмендеуі ең алдымен, әлемдік нарықта тұтынушылар сұраныстарының төмендеуімен және елдің негізгі экспорттық  баптары болып табылатын негізгі энергия тасымалдаушылар мен шикізат ресурстарына бағаның төмендеуімен байланысты болды.

Бүгінде 1000 жуық қазақстандық компания экспорттық операцияларды жүзеге асырады, олардың 750 өңделген өнімді экспорттайды. Қазақстан өнімдерінің негізгі сатып алушылары Қытай (Республиканың барлық экспортынан 15,7 %), Италия (15,7%), Франция (9,2%), Ресей (9,1%) - болып табылады.
Өңдеуші өнеркәсіп экспортының үлесі 26,8%-ды құрайды, оның 14,9 % үлес салмағын металлургиялық өнімдер экспорты алады. Негізгі экспорттық тауар топтарына минералдық шикізаттар мен одан жасалған өнімдер, металдар мен одан жасалған бұйымдар, химия саласының, мал шаруашылығының және өсімдік шаруашылығының өнімдері жатады. 2005-2009  жылдар ішінде жоғары қосылған құны бар өңделген экспорттың басты баптары - машина мен жабдықтар, дайын азық-түлік тауарлары, барлығы 2,6-3,5% немесе 0,7- 2,5 млрд. АҚШ долларын құрайды. Өнеркәсіп өнімдері экспортының тауарлық құрылымында айрықша үлесті шикі мұнай
мен табиғи газ иемденеді (64,8%).
Қазіргі заманғы әлемде еңбектің жоғары өнімділігі бәсекелестік артықшылық болып табылады, оны статистика да растайды. Мәселен, жоғары өнімділік арқасында өндірістік жағынан дамыған мемлекет көшбасшылығын сақтап отыр, бұл - АҚШ, Франция, Германия. Оларға
өндірістегі лайықты бәсекелестікті Ирландия, Бельгия, Люксембург, Норвегия және басқа елдер құрайды.
Бүгінгі күні Қазақстандағы еңбек өнімділігі төменгі деңгейде қалып отыр. Орта есеппен бір адамға ол 30-40 мың АҚШ долларын құрайды, сонымен бірге дамыған елдерде бұл көрсеткіш 200 мың АҚШ долларына тең. Мәселен, Қазақстанда ең төменгі еңбек өнімділігі ауыл шаруашылығында байқалады - жылына жұмыс істейтін бір адамға 3 мың АҚШ долларына жуық, ал дамыған елдерде - 50-70 мың АҚШ доллары. Қазақстанның машина жасауында бұл көрсеткіш 10-17 мың АҚШ долларын құрайды, шетелдік бәсекелестерде -90 мың АҚШ доллары. Бұл артта қалушылық бірқатар факторлармен, солардың біреуі болып табылатын: ағымдағы қуаттылықтарының толық жүктелмеуімен, негізгі қорлардың жоғары тозуымен және менеджменттің қазіргі заманғы технологияларды енгізе және қолдана алмауымен түсіндіріледі.
Табиғи және моральдық жағынан ескірген технологиялық жабдықтар мен жоғары шығындар көптеген отандық кәсіпорындарға толық көлемде шығарылатын өнімнің бәсекеге қабілеттілігін арттыру міндеттерін шешуге мүмкіндік бермейді. Кәсіпорындар үшін өндірістік әлеуетті тек жетілдіру ғана емес сол бұрынғы деңгейде қолдау да проблема болып табылады. Осындай жағдайда қалыптасқан өндірістік әлеует толық көлемде кеңейтілген жеделдетілген шығаруға көшуді қамтамасыз ете алмайды.
Осылайша, өнеркәсіптік кәсіпорындарда табиғи және моральдық жағынан тозған қорлардың жинақталуының қарқынды үдерісі оларды пайдалану тиімділігіне теріс әсер етеді және жаңғырту жөніндегі іс-құралдарды өткізу қажеттілігін растайды. Сонымен қатар, барынша жоғары нәтижеге қол жеткізуге мүмкіндік беретін қазіргі заманғы басқару технологияларын белсенді түрде ендіру қажет. Олсыз жаңғырту тұрақты бәсекеге қабілетті кәсіпорындар құруға мүмкіндік бермейтін, қымбатқа айналады.
Жұмыс істеп тұрған кәсіпорындарды жаңғырту, қайта құру немесе өндірістердің экспортқа бағыттылығын дамыту перспективасымен қазіргі заманғы өндірістерді құру арқылы орта және ірі бизнесті дамыту мемлекеттік бағдарламаның басымдықтары болып табылады. Орта және ірі бизнес халық шаруашылығын дамытуға, әлеуметтік проблемаларды шешуге, жұмыс істейтін қызметкерлердің санын арттыруға айтарлықтай әсер етеді.
Қазақстан Республикасының өнеркәсіп кәсіпорындарын жаңғыртудың жүйелі құралдарын жасау мақсатында Бағдарлама операторы Атамекен одағымен бірлесіп, 16 өңірді және 10 өнеркәсіп салаларын білдіретін 187 өнеркәсіптік кәсіпорынның технологиялық аудитін жүргізді. Технологиялық аудит барысында өндірістердің дамуына кедергі келтіретін проблемалар анықталды, атап айтқанда:
қарызға алынған қаражаттың жоғары құны;
индустриялық инфрақұрылымның дамымауы;
кәсіпкерлікті қолдау инфрақұрылымының дамымауы;
кәсіпорында алдыңғы жылдары құрылған үлкен борыштық жүктеме олардың инвестициялық белсенділігін шектейді;
басты түрде технологиялық жабдықтарды жаңартудағы және жаңғыртудағы, оның ішінде металлургия саласының кәсіпорындарында -58,4%, ал жекелей алғанда - 70% дейін жететін инвестициялардың төменгі деңгейімен шартталған, өндеуші өнеркәсіп салаларының көптеген  кәсіпорындарының негізгі қорларының тозуы (60% асады). Тозу машина жасау кәсіпорындарында - 56,7%, химия және фармацевтика - 45,3%, құрылыс индустриясы - 39% құрайды.
ресурсты қажетсіну және бірінші кезекте, өнімнің энергияны көп қажетсінуі және тиісінше ресурстық-энергия үнемдейтін технологияларды, «жасыл» технологияларды және т.б. енгізудегі объективті қажеттілігі;
өнеркәсіп құрылымында шикізат салаларының, тікелей, негізінен шетелдік инвестициялар ағынының тау-кен өндіру өнеркәсібінде басым болуы;
қазақстандық кәсіпорындар мен экономиканың толығымен жоғары технологиялық өнім импортына тәуелділігінің күшеюі, бұл едәуір дәрежеде ұлттық қауіпсіздік көрсеткіштерін нашарлатады;
жоғары технологиялық инвестициялық жобаларды ендіруге және іске асыруға қабілетті техникалық профилдің жоғары кәсіби басқарушы кадрларының жетіспеушілігі;
өндірістік үдерістерді жаңғырту үдерісінде жабдықтар мен көлік құралдарына қызмет көрсететін жұмысшы персоналы біліктілігінің төмен деңгейі.
Технологиялық аудиттің алдын ала нәтижелері жаңғырту үдерісін іске қосу үшін «пилоттық» жобаларға шоғырлануы қажеттігін, ол ерте демонстрациялық табысқа арналған мүмкіндіктерге ие екендігін көрсетті. Дамыған елдердің тәжірибесі көрсетіп отырғандай, «пилоттық»  жобаларды әзірлеу жұмыс істеу үшін демонстрациялық алаң болып
табылады.
Мемлекет шикізаттық емес секторлардың экспортына толық қолдау көрсетпейді, ал ірі әлемдік көшбасшылардың кәсіпорындарын жаңғыртудың әлемдік тәжірибесінің талдауы көрсеткендей жаңғырту үдерісі мемлекеттің экономикаға және өзінің өндірушісін қолдауға ауқымды араласуымен сипатталды.
Жаңғырту кезінде Жапонияда экономиканы инновациялық дамытудың және оларды мемлекеттік қолдаудың алуан құралдарының көмегімен іске асырудың ұзақ мерзімді жоспарлары әзірленді, ол мынадай құралдарды қамтыды:
басым ғылыми-техникалық жобаларды мемлекеттік қаржыландыру;           саланы дамытудың ұзақ мерзімді жоспарларын және шешімдерді іске асыру;
кәсіпорындарды экспорттық кредиттеуді жүзеге асыратын арнайы банктерді құру;
патент беруге өтінімдерді қараудың жедел рәсімі, зияткерлік меншік құқықтарын тиімді қорғау;
импорт тарапынан бәсекелестікті қорғауды қамтамасыз етуге бағытталған саясат жүргізу;
шетелдік технологияларды лицензиялауға көмек көрсету;
кәсіпорындарды біріктіру саласында көмек көрсету;
 Аталған құралдарды қолдану нәтижесі әлемдегі технологиялық көшбасшылық болып табылады.
Германияда жүргізіліп жатқан жаңғыртудың басты мақсаты - бұл ресурстарды жұмылдыру және оларды капиталды қажетсінетін жобаларға шоғырландыру. Осы мақсатпен инвестициялық банкілерді өндірістік кәсіпорындармен қаржы-өнеркәсіптік топтарға біріктірді. Үш ірі топтың басында ұлттық банктер - DеntsсhВаnk, DrеsсіеrВаnk АG тұр. Осындай өнеркәсіптік концерндердің өндірстік қызметі негізінен жоғары технологияларды қолдану негізінде ірі және жаппай өндіріс дамыған экономиканың бір ірі саласын немесе кіші саласын қамтиды.
Жаңғырту үшін сапаларды таңдау бағыттар бойынша жүзеге асырылды:
экспорттық әлеует, бәсекелі артықшылық;
өсу перспективасы;
жұмыспен қамтуды қамтамасыз ету.
Кәсіпорынды жаңғырту кезінде барынша ең аз салымы бар мемлекеттік қолдау құралдары мынадай құралдарды қамтыды:
қолайлы салық режимін құру;
валюта бағамын қолдау;
орта және шағын кәсіпорындарды қолдау.
Алайда, жеке бизнестің дамуына бөгет жасамай, мемлекет қатаң монополияға қарсы заңдарды және қатаң техникалық мемлекеттік стандарттарды белгіледі.
Осылайша, Қазақстан Республикасының экономикасын индустриялық-инновациялық дамытудың маңызды бағыттарының бірі мемлекеттің қолдауы кезінде жеке амалға негізделген өнеркәсіптік жаңғырту болып табылады.
Бағдарламаны табысты іске асыру және өнеркәсіптік кәсіпорындардың өнімділігін арттыру үшін өнеркәсіптік қаржылық және қаржылай емес қолдау саясатын қайта қарау талап етіледі.

 

4.Бағдарламаның мақсаты, міндеттері, нысаналы индикаторлары мен іске асыру нәтижелерінің көрсеткіштері

 

1. Бағдарламаның мақсаты

Экономиканың басым салаларында өнеркәсіптік кәсіпорындардың бәсекеге қабілеттіліктерін еңбек өнімділіктерін арттыру арқылы өсіру.

 

2. Міндеттері

Бағдарламаның міндеттері:
кәсіпорындарда қолданылатын басқару және өндірістік технологияларды жетілдіру;
жұмыс істеп тұрған өндірістерді жаңғырту (техникалық қайта жарақтандыру) және бәсекеге қабілетті жаңа өндірістерді құру.

      
3. Бағдарламаның нысаналы индикаторлары

2020 жылға дейінгі нысаналы индикаторлар:
Бағдарламаға қатысушы өңдеуші өнеркәсіп кәсіпорындарында еңбек өнімділігін кемінде 2 есеге ұлғайту;
Бағдарлама қатысушыларының қуаттылықтарының орташа жүктемесін 80%-ға дейін ұлғайту;
2015 жылға дейінгі нысаналы индикаторлар:
Бағдарламаға қатысушы өңдеуші өнеркәсіп кәсіпорындарында еңбек өнімділігін кемінде 1,5 есеге ұлғайту;
Бағдарлама қатысушыларының қуаттылықтарының орташа жүктемесін 70%-ға дейін ұлғайту;
15 кәсіпорында жыл сайын басқару технологияларын енгізу.

      
4. Бағдарламаны іске асыру нәтижелерінің көрсеткіштері

Бағдарламаны іске асыру нәтижесінде:
индустриялық-инновациялық дамуға бағытталған жаңа инвестициялық жобаларды іске асыру кезінде жеке сектор кәсіпорындары үшін қаржы ресурстарының қолжетімділігін арттыру;
экономиканың шикізат емес секторындағы инвестициялық жобаларды іске асыру үшін жеке секторды, бірінші кезекте қаржы ұйымдарының қаражатын тарту;
өнеркәсіп кәсіпорындарының, бірінші кезекте орта және ірі бизнестің қаржы-экономикалық тұрақтылығын арттыру көзделеді.
Бағдарламаның негізгі сандық және сапалық нәтижелері:
Бағдарламаға қатысушы өңдеуші өнеркәсіп кәсіпорындарында еңбек өнімділігін кемінде 2 есеге ұлғайту;
Бағдарламаның қатысушыларының қуаттылықтарының орташа жүктемесін 80%-ға дейін ұлғайту.

 

5. Бағдарламаны іске асыру кезеңдері

Бағдарламаны іске асыру екі кезеңде жүзеге асырылады:
1-кезең - 2011 жылдан 2014 жыл аралығында жүзеге асырылатын болады, бұл ретте 2011 жыл - пилоттық болып табылады;
2011 жылы Бағдарлама жаңа бизнес бастамаларды қолдау, жұмыс істейтін кәсіпорындарды жаңғырту және индустриялық кәсіпорындардың кадрлық әлеуетін нығайту бойынша іске асырылатын болады. Пилоттық кезеңді іске асыру нәтижелері бойынша Бағдарламаға өзгертулер мен толықтырулар, сондай-ақ қосымша мемлекеттік қолдау құралдары енгізілуі мүмкін.
2012-2014 жылдары Бағдарлама жаңа бизнес бастамаларды қолдау және жұмыс істеп тұрған кәсіпорындарды жаңғырту және индустриялық кәсіпорындардың кадрлық әлеуетін нығайту бойынша іске асырылатын болады.
2-кезең - 2015-2020 жылдар.
2015 - 2020 жылдары Бағдарлама жаңа бизнес бастамаларды қолдау және жұмыс істеп тұрған кәсіпорындарды жаңғырту бойынша іске асырылатын болады.

      
1. Бағдарлама қатысушысына қойылатын өлшемдер

Мынадай өлшемдерге сәйкес келетін кәсіпкерлік субъектілері Бағдарлама қатысушылары бола алады:
осы Бағдарламаның 1-қосымшасына сәйкес Мемлекеттік бағдарламаның шеңберінде экономиканың басым салаларында инвестициялық жобаларды іске асыратындар және (немесе) іске асыруды жоспарлайтындар  және осы Бағдарламаның 2-қосымшасында келтірілген өнімдерді шығаруды жоспарлайтындар;
қаржылай тұрақты (кредиттік тарихы оң, салықтық берешегінің болмауы және басқалар);
инвестициялық жобаның кешенді жоспары бар (инвестициялық жобаның кешенді жоспарын өтінім берушінің жеке өзі немесе Бағдарлама әкімшісі бекіткен тізімнің ішіндегі консалтингтік компанияны тарту арқылы әзірлеуі мүмкін).
Инвестициялық жобаның кешенді жоспары мына көрсеткіштерге қол жеткізуді көздеуі тиіс:
инвестициялық жобаның қаржылық өтімділігі;
еңбек өнімділігін екі есе, бірақ жұмыс істеп тұрған кәсіпорындарды жаңғырту жобалары бойынша салалық орташа деңгейден бір жарым еседен кем емес немесе жаңа инвестициялық жобалар бойынша салалық орташа деңгейден үш есе арттыру;
өнімнің бәсекеге қабілеттілігі (ішкі және сыртқы нарықтарда сұранысқа ие өнім).

 

2. Бағдарламаға қатысу тәртібі

Бағдарламаға қатысу мәлімдемелік сипатқа ие және мемлекеттік қолдау келесі схема бойынша ұсынылады:
1. Өтінім беруші Бағдарлама операторына жүгінеді және қажетті құжаттар пакетін (оның ішінде белгіленген талаптарға сәйкес тізбедегі консалтингтік компаниямен бірлесе отырып әзірленген немесе консалтингтік компанияның сараптамасы бар инвестициялық жобаның кешенді жоспарын) ұсынады.
2. Бағдарлама операторы ұсынылған құжаттар пакетіне сараптамалық бағалау әзірлейді. Сараптамалық бағалау Мемлекеттік бағдарламаның, салалық бағдарламалардың басымдықтарына сәйкестігі және еңбек өнімділігі мен энергия тиімділігінің көрсеткіштерін салыстыру туралы қорытындыдан, сондай-ақ консалтингтік компаниямен инвестициялық жобаның кешенді жоспарының немесе консалтингтік компания әзірлеген инвестициялық жобаның кешенді жоспарын сараптамалық бағалау негізінде жаңғыртуды өткізу және мемлекеттік қолдау ұсыну қажеттілігі туралы ақпараттан тұруы қажет.
3. Бағдарлама операторы сараптамалық бағалауды өтінім берушіге және құрал операторына жібереді.
4. Сараптамалық бағалау оң болған жағдайда Бағдарлама операторы Бағдарламаның осы бөлімінің «Бағдарлама құралдары» деген 4-кіші бөліміне сәйкес кешенді инвестициялық жобаның жоспарын әзірлеу немесе  сараптау кезінде келтірілген шығындардың бір бөлігін қатысушыға төлейді.
5. Одан әрі өзгеде құралдарды алу қажет болса, өтінім беруші құрал операторларына жүгінеді.
6. Құрал операторы белгіленген талаптарға сәйкес инвестициялық жобаға сараптаманы жүзеге асырады. Құрал операторы өтінім берушіні және Бағдарлама операторын қабылданған шешім туралы хабардар етеді.
7. Құрал операторының шешімі оң болған кезде, Бағдарлама операторы, құрал операторы және қатысушы тиісті келісім жасасады, онда:
тараптардың құқықтары мен міндеттері;
құралды енгізу нәтижелерінің индикаторлары;
құрал операторының және қатысушының жауапкершілігі және т.б. көзделеді.
8. Бағдарлама қатысушыларының инвестициялық жобаларының іске асырылуының мониторингін Бағдарлама операторы мен құрал операторлары инвестициялық жобаның барлық іске асырылу мерзімінде жүзеге асырады.         Бағдарлама қатысушыларының инвестициялық жобаларының іске асырылуының мониторингінің нәтижелері ведомствоаралық комиссияның қарауына шығарылады.
9. Бағдарламаны іске асыру регламентін, өтінім нысандарын, өтінім беруші ұсынатын құжаттар тізбесін, өтінімдерді қарау мерзімдерін, келісімнің үлгілік нысанын, жалпы Бағдарламаның және жеке құралдардың іске асырылу мониторингінің нысандарын және мерзімін, инвестициялық жобаның кешенді жоспарын әзірлеуге қойылатын талаптарды ведомствоаралық комиссия қарағаннан кейін Бағдарлама әкімшісі бекітеді.

 

3. Консалтингтік компанияларға қойылатын өлшемдер

Инвестициялық жобаның кешенді жоспарын әзірлеу немесе сараптама үшін тартылатын консалтингтік компаниялар мынадай өлшемдерге сәйкес келуі тиіс:
компанияның инфрақұрылымдық жобалар мен өңдеуші өнеркәсіп жобалары бойынша зерттеулер жүргізу саласында біліктілігі мен жұмыс тәжірибесінің 3 жылдан кем емес болуы;
компанияның активінде инфрақұрылымдық жобалар мен өңдеуші өнеркәсіп жобалары бойынша зерттеулер жүргізу саласында ірі  жобалардың 3-тен кем емес болуы;
соңғы 3 (үш) жыл ішінде шығындардың болмауы. Консалтингтік компаниялар тізбесін Бағдарламаның операторы консалтингтік компания өтінімдерінің негізінде қалыптастырады, ведомствоаралық комиссия қарағаннан кейін Бағдарламаның әкімшісі бекітеді.

 

4. Бағдарлама құралдары

Бағдарлама шеңберіндегі мемлекеттік қолдау мынаны білдіреді:
инвестициялық жобаның кешенді жоспарын әзірлегені немесе сараптама жүргізгені үшін төлемдер;
ұзақ мерзімді лизингтік қаржыландыруды беру;
білікті жобалық және инжинирингтік ұйымдарды тарту (технологиялық жабдықтарды таңдау, сатып алу, орнату және іске қосуды жүзеге асыру кезінде жобаны білікті сүйемелдеуді қамтамасыз ету);
инвестициялық гранттар беру.
жоғары білікті шетелдік мамандарды тарту;
қазіргі заманғы басқарушылық және өндірістік технологияларды енгізу (кәсіпорынның экономикалық тиімділігін арттыратын технологиялар, оның ішінде автоматтандырылған басқару жүйелері, басқарудың халықаралық стандарттары, ЕRР, Lеаn, Кайдзен және басқалар).
Мемлекеттік қолдау құралдары былайша жүзеге асырылады. Консалтингтік компанияның кешенді жоспарды әзірлегені немесе сараптама жүргізгені үшін төлемдер:
Бағдарлама шеңберінде консалтингтік компанияның инвестициялық жобаның кешенді жоспарын әзірлегені немесе сараптама жүргізгені үшін кеткен шығыстардың 50%-ын, бірақ 7,5 млн. теңгеден артық емес төлемдер қарастырылған.
Консалтингтік компанияның кешенді жоспарды әзірлегені немесе сараптама жүргізгені үшін төлем тетіктері:
1. Өтінім беруші инвестициялық жобаның кешенді жоспарын әзірлеу немесе сараптама жүргізу үшін бекітілген тізбеден консалтингтік компанияны өзі айқындайды.
 2. Өтінім беруші және консалтингтік компания инвестициялық жобаның кешенді жоспарын әзірлеу немесе сараптама жүргізу туралы шарт жасасады.
 3. Өтінім беруші Бағдарлама операторына толық құжаттар пакетін ұсынады. Бағдарламаның операторы оң сараптамалық бағалау болған жағдайда инвестициялық жобаның кешенді жоспарын әзірлеу немесе сараптама жүргізу кезінде кеткен шығынның бір бөлігін қатысушыға төлеуді жүзеге асырады.
Ұзақ мерзімді лизингтік қаржыландыруды ұсыну:
 Ұзақ мерзімді лизингтік қаржыландыруды қатысушыға құрал операторы ұсынады. Құрал операторы - «Қазақстанның даму банкі» акционерлік қоғамының еншілес ұйымы «БРК-Лизинг» акционерлік қоғамы.
Өтінім беруші ұзақ мерзімді лизингтік қаржыландыру құралын пайдаланғанда жобаны іске асыруда лизинг мәнінің жалпы құнының 15%-нан кем емес мөлшерде ақша қаражатымен қатысуды қамтамасыз етуі қажет.
 Лизинг мәнінің жалпы құны 150 млн. теңгеден кем болмауы тиіс.
 Ұзақ мерзімді лизингтік қаржыландыру 10 жылға дейінгі мерзімге беріледі. Қатысушыға арналған қаржылық лизинг шарты бойынша сыйақы ставкасы 7,5 %-дан аспауы тиіс.
 Ұзақ мерзімді лизингтік қаржыландыруды ұсыну тетігі:
1. Құрал операторына ұзақ мерзімді лизингтік қаржыландыруға өтініш беруді қатысушы Бағдарлама операторының оң сараптамалық қорытындысын алғаннан кейін белгіленген нысанға сәйкес жүзеге асырады.
2. Құрал операторы белгіленген тәртіппен өтінімді қарастырады және ұзақ мерзімді лизингтік қаржыландыруды ұсыну (ұсынбау) туралы шешім шығарады.
3. Құрал операторының оң шешімі болған жағдайда құрал операторы мен қатысушы қаржылық лизингі шартын жасасады.
Білікті жобалық және инжинирингтік ұйымдарды тарту:
Білікті жобалық және инжинирингтік ұйымдарды тарту технологиялық жабдықтарды таңдау, сатып алу, орнату және іске қосуды жүзеге асыру кезінде жобаның білікті сүйемелдеуді қамтамасыз ету үшін жүзеге асырылады.
Құрал операторы - негізгі қызметінің мәні инновациялық даму және мемлекеттік қолдау құралдарын ұсыну үдерістерін үйлестіруді қамтамасыз етуге жәрдемдесу болып табылатын, жарғылық капиталына мемлекет 100 пайыз қатысатын заңды тұлға.
Бағдарлама шеңберінде білікті жобалық және инжинирингтік ұйымдарды тартқаны үшін республикалық бюджеттен 30%, бірақ 1 (бір) инвестициялық жобаға 30 млн. теңгеден артық емес мөлшерде шығыстарды бірлесіп қаржыландыру қарастырылған.
Бірлесіп қаржыландыру қатысушыға жобалық және инжинирингтік компаниялар көрсеткен қызмет нәтижелері бойынша жүзеге асырылады.
Білікті жобалық және инжинирингтік ұйымдарды тарту тетіктері:
1. Білікті жобалық және инжинирингтік ұйымдарды тартуға құрал операторына өтінім беруді қатысушы Бағдарлама операторының оң сараптамалық қорытындысын алғаннан кейін бекітілген нысанға сәйкес жүзеге асырады.
2. Құрал операторы белгіленген тәртіппен өтінімді қарайды және құралды ұсыну (ұсынбау) туралы шешім шығарады.
3. Құрал операторының оң шешімі болған жағдайда, құрал операторы мен қатысушы құралды ұсыну туралы келісім жасасады.
Инновациялық гранттар беру:
Инновациялық гранттар жаңа жобаларды іске асыру үшін, сондай-ақ өндірісті жаңғыртуға және ұлғайтуға бағытталған іске асырылып жатқан жобалар бойынша беріледі.
Құрал операторы - негізгі қызметінің мәні инновациялық даму және мемлекеттік қолдау құралдарын ұсыну үдерістерін үйлестіруді қамтамасыз етуге жәрдемдесу болып табылатын, жарғылық капиталына мемлекет 100 пайыз қатысатын заңды тұлға.
Инновациялық гранттарды беру Қазақстан Республикасының Үкіметі бекіткен Инновациялық гранттарды беру қағидаларына сәйкес жүзеге асырылады.
Жоғары білікті шетелдік мамандарды тарту:
Жоғары білікті шетелдік инженерлік-техникалық мамандарды тарту технологиялық үдерістерді жетілдіру және жабдықтарды пайдалану тиімділігін арттыру үшін жүзеге асырылады.
Құрал операторы - негізгі қызметінің мәні инновациялық даму және мемлекеттік қолдау құралдарын ұсыну үдерістерін үйлестіруді қамтамасыз етуге жәрдемдесу болып табылатын, жарғылық капиталына мемлекет 100 пайыз қатысатын заңды тұлға.
Бағдарлама шеңберінде жоғары білікті шетелдік инженерлік-техникалық мамандарды тарту үшін республикалық бюджеттен  50%, бірақ жылына 1 (бір) маманға 9 млн. теңгеден аспайтын және бір инвестициялық жоба бойынша 3 (үш) маманнан көп емес мөлшерде шығындарды бірлесіп қаржыландыру көзделеді.
Бірлесіп қаржыландыру қатысушыға шетелдік инженерлік-техникалық мамандар көрсеткен қызметтерінің нәтижелері бойынша жүзеге асырылады.
Жоғары білікті шетелдік мамандарды тарту тетігі:
1. Жоғары білікті шетелдік мамандарды тартуға құрал операторына өтінім беруді қатысушы Бағдарлама операторының оң сараптамалық қорытындысын алғаннан кейін бекітілген нысанға сәйкес жүзеге асырады.       

2. Құрал операторы белгіленген тәртіппен өтінімді қарайды және құралды ұсыну (ұсынбау) туралы шешім шығарады.
3. Құрал операторының оң шешімі болған жағдайда, құрал операторы мен қатысушы құралды ұсыну туралы келісім жасасады.
Қазіргі заманғы басқару және өндірістік технологияларды енгізу:
Отандық кәсіпорындардың басқару деңгейін өсіруге ынталандырудың және олардың жасырын тиімділік әлеуетін іске асыру қазіргі заманғы басқару технологияларын енгізу арқылы жүргізіледі.
Құрал операторы - негізгі қызметінің мәні инновациялық даму және мемлекеттік қолдау құралдарын ұсыну үдерістерін үйлестіруді қамтамасыз етуге жәрдемдесу болып табылатын, жарғылық капиталына мемлекет 100 пайыз қатысатын заңды тұлға.
Кәсіпорындарда басқару технологияларын енгізу нәтижелері қосымша капитал салымдарынсыз өндірісті ұйымдастыру тиімділігін және еңбек өнімділігін арттыру болып табылады, яғни кәсіпорынның экономикалық тиімділігін арттыратын технологияны, оның ішінде автоматтандырылған басқару жүйелерін, басқарудың халықаралық стандарттары, Lеаn, Кайдзен және басқаларды енгізу көзделеді.
Бағдарлама шеңберінде басқару технологияларын енгізу жоспарын әзірлеу үшін тартылған консультанттар қызметтеріне ақы төлеуге республикалық бюджеттен 70%, бірақ 5 млн. теңгеден аспайтын мөлшерде бірлесіп қаржыландыру, сондай-ақ республикалық бюджеттен бір жоба бойынша басқару технологияларын енгізу жоспарын іске асыруға кеткен шығындарды 30%, бірақ 10 млн. теңгеден аспайтын мөлшерінде бірлесіп қаржыландыру көзделген.
Бірлесіп қаржыландыру консультанттың қатысушыға көрсеткен қызмет нәтижелері бойынша жүзеге асырылады.
Басқару технологияларын енгізу тетіктері:
1. Басқару технологияларын енгізуге құрал операторына өтінім беруді қатысушы Бағдарлама операторының оң сараптамалық қорытындысын алғаннан кейін белгіленген нысанға сәйкес жүзеге асырады.
2. Құрал операторы белгіленген тәртіппен өтінімді қарайды және құралды ұсыну (ұсынбау) туралы шешім шығарады.
3. Құрал операторының оң шешімі болған жағдайда, құрал операторы мен қатысушы құралды ұсыну туралы келісім жасасады.

 

6. Қажетті ресурстар және оларды қаржыландыру көздері

Бағдарламаны іске асыруға республикалық бюджеттен 2011 жылы 19,9 млрд. теңге көзделіп отыр.
Бағдарламаны одан әрі қаржыландыру тиісті қаржы жылына арналған республикалық бюджетте көзделген қаражат, сондай-ақ мемлекеттік қолдаудың жеке құралдары бойынша тартылған сыртқы қарыздар шеңберінде жүзеге асырылады.

 

 

7.«Өнімділік 2020» бағдарламасын іске асыру жөніндегі іс-шаралар жоспары (I кезең)

 

Р/с

Іс-шара

Аяқталу нысаны

Орындауға жауаптылар

Орындау мерзімі

Болжанатын шығыстар (млн. тенге)

Қаржыла ндыру көздері

Бюджетті  бағдарла ма № (егер бар  болса)

1-шіжыл

2-ші жыл

3-ші жыл

4-ші жыл

5-ші жыл

6-ші жыл

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

Нормативтік құқық актілерді қабылдау

1.

Кәсіпорындарды жаңғырту жөнінде  ведомстволық комиссия құру

ИЖТМ бұйрығы

ИЖТМ, ЭДСМ, мүдделі  мемлекттік органдар, ЖАО

2011 жылғы наурыз

талап етілмейді

2.

Бағдарламаны іске асыру үшін қажетті  құжаттардың нысандарын әзірлеу және бекіту

ИЖТМ бұйрығы

ИЖТМ, ЭДСМ, «ҚИДИ» АҚ (келісім бойынша), құрал операторлары (келісім бойынша)

2011 жылғы наурыз

талап етілмейді

3.

Консалтингтік компаниялардың тізбесін бекіту

ИЖТМ бұйрығы

ИЖТМ, «ҚИДИ» АҚ (келісім бойынша), ведомствалық комиссия

2011 жылғы сәуір

талап етілмейді

4.

Ұзақ мерзімді лизингтік қаржыландыру тәртібін әзірлеу

құрал операто рының шешімі,ведомст оарал ық комиссия  хаттама сы

құрал операторы (келісім бойынша), «ҚИДИ» АҚ (келісім бойынша)

2011 жылғы наурыз

талап етілмейді

5.

Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2009 жылғы 6 тамыздағы № 1202 қаулысымен бекітілген Инновациялық гранттар беру ережесіне өзгерістер енгізу

ҚР Үкіметі қаулысының жобасы

ИЖТМ, ЭДСМ, «ҚИДИ» АҚ (келісім бойынша), құрал операторлары (келісім бойынша)

2011 жылғы сәуір

талап етілмейді

6.

Бағдарламаға қатысу туралы өтінім қабылдау

ИЖТМ-ге ақпарат

«ҚИДИ» АҚ (келісім бойынша)

келіп түсуіне байланысты

талап етілмейді

7.

Бағдарлама қатысушыларына қойылатын өлшемдерге сәйкестігі туралы сараптама

сараптамалық қорытынды

«ҚИДИ» АҚ (келісім бойынша), өтінім беруші

келіп түсуіне байланысты

талап етілмейді

8.

Қатысушылар өтінімдерін құрал операторларының қарауы

құрал операторының шешімі

«ҚИДИ» АҚ (келісім бойынша), құрал операторлары (келісім бойынша)

келіп түсуіне байланысты

талап етілмейді

9.

Құралды ұсыну туралы келісімдер жасасу

келісім

«ҚИДИ» АҚ (келісім бойынша), құрал операторлары (келісім бойынша)

келіп түсуіне байланысты

талап етілмейді

10

Мемлекеттік қолдау құралдарын ұсыну

шарттар

ИЖТМ, «ҚИДИ» АҚ (келісім бойынша), құрал операторлар  (келісім бойынша)

келіп түсуіне байланысты

4900,8

 

 

 

 

 

РБ

011 «Өнімділік  2020» бағыты шеңберінде жаңа өндірісте құруды, жұмыс істеп  тұрған кәсіпорындарды жаңғырту және сауықтыруды қолдау»

15000

 

 

 

 

 

РБ

051 «Ұлттық экономиканың бәсекеге қабілеттілігі мен  тұрақтылығын қамтамасыз ету үшін «Самрұқ-Қазына» АҚ-на кредит беру»

11

Жобаны іске асыру барысына мониторинг жүргізу

ИЖТМ-ге ақпарат

«ҚИДИ» АҚ (келісім бойынша), құрал операторлары (келісім бойынша)

үнемі

талап етілмейді

 

Ескертпе:
аббревиатуралардың толық жазылуы:
ИЖТМ - Қазақстан Республикасы Индустрия және жаңа технологиялар министрлігі
ЭДСМ - Қазақстан Республикасы Экономикалық даму және сауда министрлігі
ЖАО -  жергілікті атқарушы органдар
РБ - республикалық бюджет
«ҚИДИ» АҚ - «Қазақстандық индустрияны дамыту институты» АҚ

«Өнімділік 2020» бағдарламасына
1-қосымша          

Бағдарламаның қатысушылары үшін экономиканың басым секторларының тізбесі

ЭҚЖЖ коды

Атауы

1

2

Агроөнеркәсіптік кешен

10

Тамақ өнімдерінің өндірісі

11.07

Минералдық сулар мен басқа да алкогольсіз сусындар өндірісі

Тау-кен өндірісі

09

Тау-кен өндірісі өнеркәсібі саласындағы техникалық қызметтер

09.1

Мұнай және табиғи газды өндіру саласындағы техникалық қызметтер

09.10

Мұнай және табиғи газды өндіру кезіндегі техникалық қолдау

09.9

Тау-кен өндіру өнеркәсібінің және жерасты жұмыстарының басқа да салалары үшін техникалық қолдау

Жеңіл және ағаш өңдеу өнеркәсібі

13

Тоқыма бұйымдарының өндірісі

14

Киім өндірісі

15

Тері және оған жататын өнімдер өндірісі

16

Ағаш және тығын бұйымдарының өндірісі, жићаздан  басқасы;
Сабаннан және өруге арналған материалдардан жасалған бұйымдар

17

Қағаз және қағаз өнімдерінің өндірісі

31

Жићаз өндірісі

Химиялық және фармацевтикалық өнеркәсіп

19.20

Мұнай өңдеу өнімдерінің өндірісі

20

Химия өнеркәсібі өнімдерінің өндірісі

21

Негізгі фармацевтикалық өнімдер мен препараттар өндірісі

22

Резеңке және пластмассалық бұйымдар өндірісі

Құрылыс материалдары мен өзге де металл емес минералдық өнімдер өндірісі

23

Өзге де металл емес минералдық өнімдер өндірісі

Металлургия, металл өңдеу, машина жасау

24

Металлургия өнеркәсібі

25

Дайын металл өнімдерінің өндірісі, машиналар мен жабдықтардан басқасы

26

Компьютерлер, электронды және оптикалық өнімдер өндірісі

27

Электр жабдықтарының өндірісі

28

Басқа санаттарға қосылмаған машиналар мен жабдықтар өндірісі

29

Автокөлік құралдарының, трейлерлердің және жартылай тіркемелер өндірісі

30

Өзге де көлік құралдарының өндірісі, 30.4 басқасы

33

Машиналар мен жабдықтарды жөндеу және орнату

33.1

Дайын металл бұйымдарын, машиналар мен жабдықтарды жөндеу

33.2

Өнеркәсіптік техникалар мен жабдықтардың монтажы

Өнеркәсіптің басқа да секторлары

32

Өзге де дайын бұйымдар өндірісі

35.11

Электр энергиясы өндірісі

38.21

Қауіпті емес қалдықтарды өңдеу және жою

38.32

Сұрыпталған материалдарды кәдеге жарату

Көлік және қоймаға қою

50

Су көлігі

51

Әуе көлік

52

Қойма шаруашылығы және көмекші көлік қызметі

Ақпарат және байланыс

61

Байланыс

62

Компьютерлік бағдарламалау, консультациялар және басқа ілеспе қызметтер

 

«Өнімділік 2020« бағдарламасына
2-қосымша          

Қатысушылар шығаруға жоспарлайтын өнімдер тізбесі

КО СЭҚ ТН коды

Позиция атауы

1

2

04-топ

Басқа жерде аталмаған немесе енгізілмеген сүт өнімдері; құстардың жұмыртқалары; табиғи бал; жануарлардан алынатын тамақ өнімдері

1512

Тазартылмаған немесе тазартылған, бірақ химиялық құрамы өзгермеген күнбағыс, мақсары немесе мақта майлары және олардың фракциялары

1514

Тазартылмаған немесе тазартылған, бірақ химиялық құрамы өзгермеген рапс (рапстан немесе кользадан) немесе қыша майлары және олардың фракциялары

16-топ

Еттен, балықтан немесе шаян тұкымдастардан, моллюскілерден немесе басқа да судағы омыртқасыздардан жасалған дайын өнімдер

17-топ

Қант және қанттан жасалған кондитерлік өнімдер

18-топ

Какао және одан жасалған өнімдер

1902

Жылытып өңдеуге ұшыраған немесе ұшырамаған, ішінде дәмі бар (еттен немесе басқа өнімдерден) немесе дәмі жоқ, спагетти, макарон, кеспе, қысқа тілік кеспе, өзбендер, равиоли, каннеллони сияқты басқа тәсілдермен әзірленген макарон бұйымдары; тағамға пайдалануға әзір немесе әзір емес кускус

1904

Дақылдар дәндерін немесе дакылдар өнімдерін, бөрту немесе қуыру жолымен алынған дайын тамақ өнімдері (мысалы, жүгерінің үлпектері); дән түрінде немесе үлпек түрінде немесе өзге де тәсілмен еңделген дәндер (майда және ірі тартылған ұнды, жарманы қоспағанда), алдын ала пісірілген немесе өзге де тәсілмен дайындалған, басқа жерде аталмаған немесе енгізілмеген дақылдар (жүгері дәнінен басқа)

1905

Құрамында какаосы бар немесе жоқ нан, ұннан жасалған кондитерлік өнімдер, пирожныйлар, печенье және өзге де нан өнімдері; фармацевтикалық мақсаттарда пайдалану үшін жарамды вафильді пластиналар, бос капсулалар, жапсыру үшін қажетті вафельді қабықтар, күріш қағазы және ұқсас өнімдер

20-топ

Көкөністердің, жемістердің, жаңғақтардың немесе өсімдіктердің өзге де бөліктерінен өңделген өнімдер

2102

Ашытқылар (активті немесе активті емес); өзге де жансыз бір клеткалы микроорганизмдер (3002-тауарлық позициядағы вакцинадан басқа); дайын наубайханалық ұнтақтар

2103

Тұздық дайындау үшін арналған өнімдер және дайын тұздықтар; дәмдеуіш қосындылар және аралас дәмдеуіштер; қыша ұнтағы және дайын қыша

2104

Дайын және әзірлеу үшін дайындалған сорпалар мен бульондар; гомогендендірілген құрамды дайын тағамдық өнімдері

2105 00

Балмұздақ және құрамында какао бар немесе какао жоқ басқа тағамдық мұз түрлері

2201

Сулар, табиғи немесе жасанды минералды, газды, қант немесе басқа да тәттілендіретін немесе дәмді хош иісті заттар қосылған суларды қоса алғанда; мұз бен қар

2202

Минералды және газды, қант немесе басқа да тәттілендірілген заттар қосылған суларды немесе дәмді хош иісті заттарды қоса алғанда, сулар 2009 тауар позициясындағы жидек немесе көкөніс шырындарынан басқа, өзге де алкогольсіз сусындар

25-топ

Тұз; күкірт; топырақ пен тас; сылау материалдары, әк тастары мен цемент

27-топ

Минералдық отын, мұнай және олардан айырылып алынатын өнімдер; битоминозды заттар; минералды балауыздар

2707

Майлар және таскөмірді шайырлардың жоғарғы температурада айдалатын өзге де өнімдері; құрамдық бөлімдердің хош иісті массасы хош иіссіз массасынан арттыратын ұқсас өнімдер

2713

Битуминозды жыныстардан алынған мұнай коксы, мұнай битумы және мұнай және мұнай өнімдерін өңдеуден қалған өзге де қалдықтар

2804-тен

басқа металл еместер

 

- кремний

2804 61 000 0

- - кремнийдің құрайтын массасы 99,99 %-дан аспайтын

2804 69 000 0

- - өзгелері

2804 70 00

- - фосфор

2804 70 001 0

- - сары фосфор («ақ»)

2804 70 002 0

- - қызыл фосфор

2806

сутек хлориді (тұз қышқылы); хлорсульфондық қышқыл:

2807 00

күкірт қышқылы; олеум:

2808 00 000 0

азот қышқылы; сульфоазот қышқылы

2809

дифосфор пентаоксиді; фосфор қышқылы; белгіленген немесе белгіленбеген химиялық құрамның полифосфорлық қышқылдары

2811

басқа органикалық емес кышкылдар және металл еместердің басқа органикалық емес оттегімен косылыстары:

2812-2813

металл еместердің галогендермен немесе күкіртпен қосылыс

2814-2825

металдар оксидтерінің, гидроксидтерінің және пероксидтерінің органикалық емес негіздемелер;

2826-2842

органикалық емес қышқылдар мен металдардың тұздары мен пероксотұздар:

2849

белгілі немесе белгісіз химиялық құрамдағы карбидтер:

2907-2911

фенолдар; фенолоспирттер және оларды галогендендіру, сульфирленген, нитроленген немесе нитрозирленген туындылары:

2912-2913

альдегидтік функционалдық топпен біріктіру

2914

басқа оттегін құрайтын функционалдық топтан тұратын немесе тұрмайтын кетондар мен хинондар және олардың галогенденген, сульфирленген, нитроленген немесе нитрозирленген туындылары:

2915

ациклдық монокарбондық орландырылған қышкылдар және олардың ангидридтері, галогенангидридтері, пероксидтері және пероксиқышқылдар; олардың галогенденген, сульфирленген, нитроленген немесе нитрозирленген туындылары:

2919-2929

Металл еместердің органикалық емес күрделі эфирлері, олардың тұздары мен олардың галогенденген, сульфирленген, нитроленген немесе нитрозирленген туындылары:

2930-2935

органдық - органикалық емес қосылыстар, гетероциклдік қосылыстар, нуклеиндік қышқылдар және олардың тұздары, сульфонамидтері:

2936-2937

провитаминдер, витаминдер мен гормондар

2938-2942

өсімдіктен шыққан гликозидтер мен алколоидтер, табиғи немесе синтезделген, олардың тұздары, қарапайым және күрделі эфирлері мен өзге де туындылары:

30-топ

фармацевтика өнімі

31 -топ

тыңайтқыштар

32-топ

илеу және бояу экстракттары; таниндер және олардың туындылары; бояғыштар, пигменттер және өзге де бояу заттары; сырлар мен лактар; тығыздағыштар мен өзге де мастикалар; полиграфиялық сыр, сия, тушь

33-топ

эфирлік майлар және резиноидтер; парфюмерлік, косметикалық немесе иіс заттар

34-топ

сабын, беттік органикалық белсенді заттар, жуу заттары, майлау материалдары, жасанды және дайын балауыздар, тазалауға немесе жылтыратуға арналған құрамдар, балауыз шамдар және ұқсас бұйымдар, жабыстыруға арналған пасталар, пластелин, «тіс дәрігерлік балауыз» және гипс негізіндегі тіс дәрігерлік құрамдар

35-топ

Белоктық заттар; өзгертілген крахмалдар; желімдер; ферменттер

38-топ

өзге де химиялық өнімдер

39-топ

Пластмассалар және олардан жасалған бұйымдар;

40-топ

көксағыз, резеңке және олардан жасалған бұйымдар

41-топтан

өңделмеген терілер (табиғи үлбірден басқа) және иленген былғары

4104

Жүнсіз, бөлінген немесе бөлінбеген, бірақ одан арғы өңдеусіз ірі қара малдардың (буйволдарды қоса алғанда) немесе жылқы тұқымдас жануарлардың терілерінен алынған иленген былғары және былғарылық краст:

4105

қойлар мен қозылардың терілерінен алынған жүнсіз, бөлінген немесе бөлінбеген, иленген былғары және былғарылық краст; бірақ одан арғы өңдеусіз:

4106

Басқа жануарлардың терілерінен алынған, жүнсіз, бөлінген немесе бөлінбеген иленген былғары және былғарылық краст, бірак одан арғы өңдеусіз:

4107

Ірі қара малдың (буйволдарды қоса алғанда) немесе жылқы тұқымдас жануарлардың, жүнсіз, бөлінген немесе бөлінбеген, иленгеннен кейін қосымша өңделген немесе пергментке келтірілген түрін қоса алғанда былғарылық краст түріндегі былғары, 4114 тауар позициясындағы былғарыдан басқа:

4112 00 000 0

қойлардың немесе қозылардың терілерінен алынған жүнсіз, бөлінген немесе бөлінбеген, иленгеннен кейін қосымша өңделген немесе пергаментке келтірілген түрін қоса алғанда, қойлардың немесе қозылардың терісінен жасалған былғарылық краст түріндегі былғары, 4114 тауар позициясындағы былғарыдан басқа

4113

қойлардың немесе қозылардың терілерінен алынған жүнсіз немесе түк баспаған, бөлінген немесе бөлінбеген, иленгеннен кейін қосымша өңделген немесе пергаментке келтірілген түрін қоса алғанда, басқа жануарлардың терісінен жасалған былғарылық краст түріндегі былғары, 4114 тауар позициясындағы былғарыдан басқа:

4114

күдері (қиыстырған күдеріні қоса алғанда); сырланған былғары және сырланған ламинацияланған былғары, металдандырылған былғары:

4115

Табиғи былғарының немесе былғарылық талшықтардың негізіндегі пластиналарда табақтар мен белдіктерде, немесе ленталарда, рулондағы немесе рулонсыз композициялық былғары; былғарыдан жасалған бұйымдарды өндіру үшін жарамсыз, табиғи немесе композициялық былғарының қиықтары және басқа қалдықтары; былғарылық шаң, ұнтақ және ұн:

42-топ

былғарыдан жасалған бұйымдар; ер-тұрман бұйымдары және әбзел; жол керек-жарақтары, әйел сөмкілері және ұқсас тауарлар; жануарлардың ішектерінен жасалған бұйымдар {жібек көбелегі фибрионынан алынған талшықтан басқа)

4302

иленген, жинақталмаған немесе жинақталған (басқа материалдардың қосылуысыз) үлбірлік терілер (бастарды, құйрықтарды, аяқтарды және өзге бөліктер мен қикымдарды қоса алғанда) 4303 тауар позициясында көрсетілгеннен басқа:

4303

табиғи үлбірден жасалған киім заттары, киімге керек-жарақтар және өзге бұйымдар:

4304 00 000 0

жасанды үлбір және одан жасалған бұйымдар

47-топ

сүректен немесе басқа да талшықты целлюлоза материалдарынан жасалған масса; қалыпқа түсірілетін қағаздар немесе картон (макулатура және қалдықтар)

48-топ

Қағаз және картон; қағаз массасынан, қағаздан немесе картоннан жасалған бұйымдар

5101

Кардтық немесе тарақпен тарауға ұшырамаған жүн:

5106

Бөлшек сауда үшін өлшеп салынбаған аппараттық иірудің иірімжібі:

5107

Бөлшек сауда үшін өлшеп салынбаған тарақпен иірудің жүндік иірімжібі:

5108

Бөлшек сауда үшін өлшеніп салынбаған (аппараттық немесе тарақпен иіру) жануарлардың биязы қылынан жасалған иірімжіп:

5109

бөлшек сауда үшін өлшеніп салынған жануарлардың жүнінен немесе биязы қылынан жасалған иірімжіп:

5110 00 000 0

бөлшек сауда үшін өлшеніп салынған немесе өлшеніп оралмаған (жылқы қылынан жасалған зер жібін қоса алғанда) жануарлардын қылшықты қылынан немесе жылқы кылынан жасалған иірімжіп:

5111

аппараттық иірудің жүндік иірімжібінен немесе жануарлардың биязы қылынан аппараттық иіру иірімжібінен жасалған маталар:

5112

тарақпен тараудағы жүндік иірімжіптен немесе тарақпен тараудағы жануарлардың биязы қылынан алынған иірімжіптен жасалған маталар:

5113 00 000 0

жануарлардың кылшықты қылынан немесе жылқы қылынан жасалған маталар

52-топ
5201-5203-тен басқасы

мақта

53-топ
5301-5305 басқасы

өзге де өсімдік тоқыма талшықтары; қағаз иірімжібі және қағаз иірімжібінен жасалған маталар

54-топ

химиялық жіптер; химиялық материалдарынан жасалған жалпақ және оған ұқсас жіптер

55-топ

химиялық талшықтар

56-топ

мақта, киіз немесе фетр және мата емес материалдар; арнайы иірімжіп; жіңішке жіптер, жіптер, арқандар және тростар мен олардан жасалған бұйымдар

57-топ

кілемдер және еденге төселетін өзге де тоқыма бұйымдар

58-топ

Арнайы маталар; тафтинктік тоқыма материалдары; шілтерлер, гобелендер; әрлеу материалдары; кестелер

59-топ

Сіңірілген, жабындысы бар немесе қатырмаланған тоқыма материалдары; техникалық мақсаттағы тоқыма бұйымдары

60-топ

Машинамен немесе қолмен тоқылған трикотаж жаймалар

61-топ

Мишинамен немесе қолмен тоқылған трикотаж киімдер және киімдердің керек-жарақтары

62-топ

Машинамен немесе қолдан тоқылған трикотаж киімінен басқа киім заттары және киімдердің керек-жарақтары

63-топ6309000000-6310 басқасы

Басқа да дайын тоқыма бұйымдары, жиынтықтар; бұрын тұтынылған киімдер мен тоқыма бұйымдары; ескі-құсқылар

64-топ

Аяқ киімдер, қоныштар мен оған ұқсас бұйымдар; олардың бөліктері

65-топ

Бас киімдер мен олардың бөліктері

68-топ

Тастан, гипстен, цементтен, асбестен, слюдадан немесе ұқсас материалдардан жасалған бұйымдар

69-топ

Қыш бұйымдар

70-топ

Шыны және одан жасалған бұйымдар

7106

Өңделген немесе жартылай өңделген, немесе ұнтақ түрдегі күміс (алтыннан немесе платинадан алынған гальванды қаптамасы бар күмісті қоса алғанда):

7107 00 000 0

Қымбат бағалы емес, күміспен жалатылған, жартылай өңделген металдар

7108

Өңделмеген немесе жартылай өңделген, немесе ұнтақ түрдегі алтын (платинадан алынған гальванды қаптамасы бар алтынды қоса алғанда):

7202

Ферроқорытпалар:

7208

Ені 600 мм немесе одан да көп, ыстықтай басылған, жалатылмаған, гальвандалған немесе басқа да қаптамаларсыз, темірден немесе легирленбеген болаттан жасалған тегіс илек:

7209

Ені 600 мм немесе одан да көп, суықтай басылған (суық күйінде қысылған), жалатылмаған, гальванды немесе басқа да қаптамаларсыз, темірден немесе легирленбеген болаттан жасалған тегіс илек:

7210

Ені 600 мм немесе одан да көп, ыстықтай иленген, жалатылмаған, гальванды немесе басқа да қаптамаларсыз, темірден немесе легирленбеген болаттан жасалған тегіс илек:

7211

Ені 600 мм-ден аспайтын, жалатылмаған, гальванды немесе басқа да каптамаларсыз, темірден немесе легирленбеген болаттан жасалған тегіс илек:

7212

Ені 600 мм немесе одан да көп, жалатылған, гальванды немесе басқа да қаптамаларсыз, темірден немесе легирленген болаттан жасалған тегіс илек:

7213

Темірден немесе легирленбеген болаттан жасалған бос оралған бумалардағы ыстықтай басылған шыбықтар:

7214

Басылғаннан кейін бұралған шыбықтардан басқа, соққылаудан, ыстықтай басылғаннан, ыстықтай созудан немесе ыстықтай экструдталғаннан басқа, темірден немесе легирленбеген болаттан жасалған өзге де шыбықтар:

7215

Темірден немесе легирленбеген болаттан жасатқан өзге де шыбықтар:

7216

Темір немесе легирленген болаттан жасалған бұрыштар, фасондық немесе арнайы профильдер:

7217

Темірден немесе легирленбеген болаттан жасалған сым:

7218

Құйма металдардағы немесе өзге де алғашқы нысандардағы коррозияға төзімді болат; коррозияға төзімді болаттан жасалған жартылай фабрикаттар:

7219

Ені 600 мм-ден немесе одан астам, коррозияға төзімді болаттан жасалған тегіс илек:

7220

Ені 600 мм-ден кем, коррозияға төзімді болаттан жасалған тегіс илек:

7221 00

Коррозияға төзімді болаттан жасалған, еркін орағыш орамдарда, ыстықтай басылған шыбықтар:

7222

өзге де коррозияға төзімді болаттардан жасалған шыбықтар; коррозияға төзімді болаттан жасалған бұрыштар, фасондық және арнайы профильдер:

7223 00

Коррозияға төзімді болаттан жасалған сым:

7224

Құйма металдардағы немесе өзге де басқа алғашқы нысандардағы легирленген болат; өзге де легирленген болаттан жасалған жартылай фабрикаттар:

7225

Ені 600 мм немесе одан астам, өзге де легирленген болаттардан жасалған тегіс илек:

7226

Ені 600 мм-ден кем, өзге де легирленген болаттардан жасалған тегіс илек:

7227

Өзге де легирленген болаттардан жасалған, еркін орағыш бумаларда, ыстықтай басылған шыбықтар:

7228

Өзге де легирленген болаттан жасалған өзге де шыбықтар; өзге де легирленген болаттардан жасалған бұрыштар, фасондық және арнайы профильдер; легирленген немесе легирленбеген болаттан жасалған бұрғылау жұмыстарына арналған қуыс шыбықтар:

7229

Өзге де легирленген болаттан жасалған сым:

73-топ

Қара металдан жасалған бұйымдар

7407

Мыс шыбықтар және профильдер:

7408

Мыстан жасалған сым:

7409

Қалыңдығы 0,15 мм-ден астам мыстан жасалған плиталар, табақтар және жолақтар немесе таспалар:

7410

Қалыңдығы 0,15 мм-ден аспайтын (негізін есептемегенде) мыс фольгасы {негізсіз немесе қағаз, картон, пластмаса немесе ұқсас материалдар негізінде):

7411

Мыс түтіктер және түтікшелер:

7412

Түтіктерге немесе түтікшелерге арналған мыс фитингілері (мысалы, жалғастырғыштар, иіндер, ернемектер):

7413 00

Электрлік оқшаулаусыз мыстан жасалған иірілген сым, тростар, өрме баулар және ұқсас бұйымдар:

7415

Мыстан жасалған, шегелер, түймешегелер, сызба түймешегелері, қапсырмалар (8305 тауар позициясына жататындардан басқа) және мыстан жасалған немесе мыс бастиектермен қара металдардан жасалған ұқсас бұйымдар; мыстан жасалған бұрамалар, бұрандамалар, сомындар, глухарлар, бұрама ілмектер, тойтармалар, сыналар, шплинттер, шайбалар (серіппелерді қоса алғанда) және мыстан жасалған ұқсас бұйымдар:

7418

Мыстан жасалған, тұрмыстық қажеттілікке арналған асхана бұйымдары, ас үй немесе өзге де бұйымдар; мыстан жасалған, ас үй ыдыстарын жууға арналған жөке, тазалауға немесе жалтыратуға арналған жөкешіктер, қолғаптар және ұқсас бұйымдар; мыстан жасалған санитарлық-техникалық жабдық және оның бөліктері:

7419

Өзге де мыстан жасалған бұйымдар:

7505

Никельді шыбықтар, профильдер және сым:

7506

Никельді плиталар, табақтар, жолақтар немесе таспалар:

7507

Никельді түтіктер, түтікшелер және оларға арналған фитингтер (мысалы, жалғастырғыштар, иіндер, ернемектер):

7508

Өзге де никельден жасалған бұйымдар:

7604

Алюминий шыбықтары мен профильдері:

7605

Алюминий сымы:

7606

Қалыңдығы 0,2 мм-ден астам алюминийден жасалған плиталар, табақтар, жолақтар немесе таспалар:

7607

Қалыңдығы (негізін есепке алмағанда) 0,2 мм-ден алюминий фольгасы (қағаздан, картоннан, пластмассадан немесе ұқсас материалдардан жасалған негізсіз немесе негізімен):

7608

Алюминийден жасалған түтіктер мен түтікшелер:

7609 00 000 0

Алюминий түтіктерге немесе түтікшелерге арналған фитингтер (мысалы, жалғастырғыштар, иіндер, ернемектер)

7610

Алюминий металл құрылымдары (9406 тауар позициясындағы құрастырылатын құрылыс металл құрылымдарынан басқа) және олардың бөліктері (мысалы, көпірлер және олардың бөліктері, мұнаралар, керегеторлы діңгектер, шатырларға арналған аражабындар, құрылыс фермалар, есіктер, терезелер және олардың жақтаулары, есіктерге арналған табалдырықтар, балюстрадалар, тіректер және колонналар); металл құрылымдарда пайдалануға арналған алюминийден жасалған табақтар, шыбықтар, профильдер, түтіктер және ұқсас бұйымдар

7611 00 000 0

Кез келген заттарға арналған (сығылған немесе сұйылтылған газдан басқа), сыйымдылығы 300 л-ден астам, қаптамасымен немесе жылу оқшаулағышпен немесе оларсыз, бірақ механикалық немесе жылу техникалық жабдықтарсыз резервуарлар, цистерналар, бактар және алюминийден жасалған ұқсас сыйымдылықтар

7612

Кез келген заттарға арналған (сығылған немесе сұйылтылған газдан басқа), сыйымдылығы 300 л-ден астам қаптамасымен немесе жылу оқшаулағышпен немесе оларсыз, бірақ механикалық немесе жылу техникалық жабдықтарсыз күбілер, атанақтар, банкілер, жәшіктер және алюминийден жасалған ұқсас сыйымдылықтар (қатты немесе майыспалы түтік түріндегі сыйымдылықтарды қоса алғанда):

7613 00 000 0

Сығылған немесе сұйылтылған газдарға арналған алюминий сыйымдылықтар

7614

Электрлік оқшаулаусыз алюминийден жасалған иірілген сым, тростар, өрме баулар және ұқсас бұйымдар:

7615

Алюминийден жасалған асхана, ас үй бұйымдары немесе тұрмыстық қажеттілікке арналған өзге де бұйымдар және олардан бөліктері; алюминийден жасалған, ас үй ыдыстарын жууға арналған жөке, тазалауға немесе жалтыратуға арналған жөкешіктер, қолғаптар және ұқсас бұйымдар, алюминийден жасалған санитарлық-техникалық жабдық және оның бөліктері:

7616

өзге де алюминийдан жасалған бұйымдар

7804

Қорғасын плиталар, табақтар, жолақтар немесе таспалар және фольга; қорғасын ұнтақтары және қабыршықтары:

7806 00

Қорғасыннан жасалған өзге де бұйымдар:

7904 00 000 0

Мырыш шыбықтар, профильдер және сымдар

7905 00 000 0

Мырыш плиталар, табақтар, жолақтар немесе таспалар және фольга

8003 00 000 0

Қалайы шыбықтар, профильдер және сымдар

8101

Вольфрам және қалдықтары мен сынықтарын қоса алғанда, одан жасалатын бұйымдар:

8102

Молибден және қалдықтары мен сынықтарын қоса алғанда, одан жасалатын бұйымдар:

8103

Тантал және қалдықтары мен сынықтарын қоса алғанда, одан жасалатын бұйымдар:

8104

Магний және қалдықтары мен сынықтарын қоса алғанда, одан жасалатын бұйымдар:

8105

Кобальтты штейн және кобальт металлургиясының өзге де аралық өнімдері; кобальт және қалдықтары мен сынықтарын қоса алғанда, одан жасалатын бұйымдар:

8106 00

Висмут және қалдықтары мен сынықтарын қоса алғанда, одан жасалатын бұйымдар:

8107

Кадмий және қалдықтары мен сынықтарын қоса алғанда, одан жасалатын бұйымдар:

8108

Титан және қалдықтары мен сынықтарын қоса алғанда, одан жасалатын бұйымдар:

8109

Цирконий және қалдықтары мен сынықтарын қоса алғанда, одан жасалатын бұйымдар:

8110

Сурьма және қалдықтары мен сынықтарын қоса алғанда, одан жасалатын бұйымдар:

8111 00

Марганец және қалдықтары мен сынықтарын қоса алғанда, одан жасалатын бұйымдар:

8112

Бериллий, хром, германий, ванадий, галий, гафний, индий, ниобий (колумбий), рений, таллий және қалдықтары мен сынықтарын қоса алғанда, олардан жасалатын бұйымдар:

8113 00

Металл қышы және қалдықтары мен сынықтарын қоса алғанда, одан жасалатын бұйымдар:

82-топ

Қымбат бағалы емес металдардан жасалған құрал-жабдықтар, керек-жарақтар, пышақ бұйымдары, қасықтар және шанышқылар; олардың қымбат бағалы емес металдардан жасалған бөліктері

83-топ

Қымбат бағалы емес металдардан жасалған өзге де бұйымдар

84-топ 8401 басқасы

қазандар, жабдықтар мен механикалық құрылғылар; олардың бөліктері

85-топ

Электр машинкалары мен жабдықтар, олардың бөліктері; дыбыс жазғыш және дыбыс шығарғыш аппараттар, телевизиялық бейнені мен дыбысты жазуға және шығаруға арналған аппараттар, олардың бөліктері мен керек-жарақтары

86-топ

Темір жол локомотивтері немесе трамвайдың моторлы вагондары, жылжымалы құрам және олардың бөліктері; жол жабдықтары мен темір жолдарға немесе трамвай жолдарына арналған құрылғылар және олардың бөліктері; барлық түрдегі механикалық (электромеханикалықты қоса алғанда) белгі беру жабдықтары

87-топ

Теміржол немесе трамвай жылжымалы құрамынан басқа, жермен жүретін көлік құралдары және олардың бөліктері мен керек-жарақтары

88-топ

Ұшу аппараттары, ғарыш аппараттары және олардың бөлшектері

89-топ

Кемелер, қайықтар және жүзгіш конструкциялар

90-топ

Оптикалық, фотографиялық, киномотографиялық, өлшеу, бақылау, дәл өлшеу, медициналық немесе хирургиялық құрал-жабдықтар мен аппараттар; олардың бөліктері мен керек-жарақтары

91-топ

Барлық түрдегі сағаттар және олардың бөлшектері

94-топ

Жићаз; төсек керек-жарақтары, матрацтар, матрацтық негіздері, диван жастықтары және ұксас жићаздық керек-жарақтары; басқа жерде аталмаған немесе енгізілмеген шамдар мен жарықтандыру жабдықтары; жарықтық маңдайша жазулар, аты немесе атауы немесе мекен-жайы көрсетілген жарықтық табличкалар және ұқсас бұйымдар; жиналмалы құрылыс конструкциялары

95-топ

Ойыншықтар ойындар және спорт мүкәммәлі; олардың бөлшектері мен керек-жарақтары

 

Өңдеу күні: 20-03-2012